صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست و شش - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست و شش - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

سرانجام لیست خروج منتشر شد

خداحافظی با 8 آبی پوش

 
پس از کش و قوس‌های فراوان پیرامون لیست مازاد استقلال در فصل جاری، بالاخره این باشگاه به صورت رسمی از جدایی هشت بازیکن فصل قبل خود خبر داد؛ نفراتی که اغلب آنها راهی تیم‌های جدید خود شده‌اند و آبی‌پوشان با انتشار پستی، از این بازیکنان تقدیر و تشکر کردند.
پیمان بابایی و امید حامدی‌فر دو بازیکنی هستند که پس از اتمام قراردادشان با استقلال، هر دو راهی گل‌گهر شدند. این دو بازیکن در سیرجان با یکدیگر هم‌تیمی شده و اتفاقاً در دیدار دوستانه‌ای که چند روز پیش نیز برگزار شد، با تیم سابق خود روبه‌رو شدند.
رضا میرزایی که کل فصل قبل را از لیست تیم بیرون بود و پس از پارگی رباط صلیبی در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم دیگر نتوانست به میدان برود، برای سپری کردن دوران سربازی، راهی ملوان شد.
حسین زواری هم که در ابتدای لیگ بیست و دوم از صنعت‌نفت به استقلال پیوست، هرگز فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد و او هم به هوادار پیوست تا در این تیم بتواند توانایی‌هایش را نشان دهد.
میلاد فخرالدینی هم که با استقلال قرارداد داشت، با آبی‌ها فسخ کرد و هنوز تیم بعدی خود را مشخص نکرده؛ هر چند که گفته می‌شود او راهی ملوان می‌شود. جعفر سلمانی و امیرعلی صادقی نیز قراردادشان به پایان رسیده و هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده‌اند.
در این میان، همچنان وضعیت محمدحسین مرادمند نامشخص است. او با استقلال قرارداد دارد، ولی نامش از فهرست بزرگسالان خارج شده و باید دید که آبی‌ها چه تصمیمی در خصوص او اتخاذ خواهند کرد. در این میان البته تکلیف چند بازیکن چون یامگا، مرادمند و کیوسفکسی هم هنوز مشخص نشده و باید دید در ادامه این بازیکنان چه خواهند کرد.
استقلال در سال‌های اخیر بارها و بارها بازیکنان را به همین شکل و شمایل به عقد قرارداد با خود درآورده و به دلایل متعدد خیلی زود با بسیاری از بازیکنان فسخ قرارداد کرده است. اگر در جذب بازیکنان جدید مدیریت بهتری انجام شود، بدون شک ضررهای ناشی از قراردادهایی که با این قبیل بازیکنان منعقد می‌شود، کاهش خواهد یافت. برخی از این اسامی مانند رضا میرزایی با وجود دریافتی قابل توجه برای استقلال هیچ کارایی مطلوبی نداشتند و خیلی زود ناچار به ترک این باشگاه شدند و استقلال نیز دستمزد قابل توجهی برای این بازیکنان در نظر گرفته بود.
به هرحال لازم است در راستای مدیریت هزینه و بهبود عملکرد در پرداخت دستمزد بازیکنان و عقد قرارداد با آنها دقت بیشتری به خرج داده شود.

جستجو
آرشیو تاریخی