خبر

قضاوت داوران کره‌ای
در دیدار تیم ملی با امارات
براساس اعلام AFC، کیم جونگ یئوک به همراه پارک کیونیوگ و یانگ جونگ‌پی از کره‌جنوبی دیدار تیم‌های ایران و امارات را در هفته دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی قضاوت خواهند کرد. داور چهارم و کمک‌داوران ویدیویی نیز از کره‌جنوبی انتخاب شده‌ است. دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات ٢٠ شهریور در شهر العین امارات برگزار خواهد شد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برنامه دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا را اعلام کرد. تیم ملی فوتبال ایران طبق قرعه‌کشی در گروه A با تیم‌های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره‌شمالی همگروه است.


برنامه‌های تیم‌ملی برای
بازی با قرقیزستان و امارات
برنامه تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار ابتدایی در دور سوم انتخابی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام شد. بر این اساس تیم ملی روز دوازدهم شهریور از تهران به اصفهان می‌رود و چند روز در این شهر تمرین می‌کند. تیم ملی روز ۱۵شهریور مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت و 17شهریور از اصفهان به العین امارات می‌رود تا ۲۰شهریور با تیم ملی امارات بازی کند و بیست‌ویکم این ماه نیز به تهران بازخواهد گشت. بنابر اعلام  AFC تک‌اخطارهای بازیکنان که از مرحله قبلی انتخابی جام جهانی باقی مانده پاک می‌شوند.


په په خطاب به مهدی طارمی:
هم‌تیمی بودن با تو افتخار بود پادشاه ایرانی

کمتر از یک هفته پیش مدافع اسبق رئال‌مادرید و یکی از بهترین مدافعان تاریخ تیم ملی پرتغال، کپلر لاوران د لیما فریرا که با نام په په شناخته می‌شود از فوتبال خداحافظی کرد. په په در سال‌های آخر دوران بازی خود، بازوبند کاپیتانی تیم پورتوی پرتغال را به بازو می‌بست و در قلب خط دفاع، این تیم را در زمین رهبری می‌کرد. پس از خداحافظی او، مهدی طارمی که 4سال با او در پورتو همبازی بود، با انتشار یک پست در اینستاگرام از په په بابت خوبی‌هایش  تشکر کرد. په په نیز در جواب برای طارمی نوشت: «پادشاه ایرانی، برای من هم افتخار بود که با تو هم‌تیمی بودم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی