اردوگاه آبی

تمرینات کیوسفسکی با استقلال ادامه دارد
ودران کیوسفسکی گلر بوسنیایی استقلال تا مشخص شدن وضعیتش با تیم تمرین می‌کند. بعد از عقد قرارداد سیدحسین حسینی و قطعی شدن ماندن او در استقلال، وضعیت گلر خارجی آبی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت تا مسئولان باشگاه به دنبال فروش او باشند. در شرایطی که فعلاً هیچ تیمی حاضر به خرید کیوسفسکی نیست، فعلاً این بازیکن در تمرینات استقلال حضور دارد و در کنار باقی تیم تمرینات خود را پیش می‌برد. مسئولان استقلال این روزها به دنبال بهترین تیم برای فروش دروازه‌بان خارجی خود هستند تا هرچه سریع‌تر مقدمات حضور او در یک تیم جدید را فراهم کنند تا با مشکل مواجه نشده و در آستانه شروع فصل جدید دردسر جدیدی برای آبی‌ها درست نشود.
 

رضاییان به دنبال درخشش با لباس استقلال
رامین رضاییان مدافع جدید استقلالی‌ها بعد از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن لیگ بیست و سوم حالا به دنبال درخشش با لباس استقلال است. درحالی که مراسم برترین‌های فصل قبل لیگ برتر ایران برگزار شد، رامین رضاییان مدافع فصل قبل باشگاه سپاهان به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد. او بعد از این عنوان در صفحه شخصی‌اش به این موضوع واکنش نشان داد و به گفته خودش سن برای او فقط یک عدد بوده و فصل جدید به دنبال این است که درخشش خود را با پیراهن استقلال ادامه داده و این بار با لباس آبی‌ها بهترین بازیکن لیگ بیست و چهارم شود. حالا باید دید روند خوب او در استقلال هم ادامه خواهد داشت یا نه.
 

جدایی فخرالدینی به رغم توافق
میلاد فخرالدینی مدافع استقلال بعد از توافق مالی، این تیم را ترک می‌کند. در حالی که این مدافع توقع داشت یک فصل دیگر در استقلال بماند اما حالا قرار است با بخشیدن مقداری از مبلغ قرارداد خود آبی‌ها را ترک کند. او فصل قبل فقط در 8 بازی برای تیمش به زمین رفت و بیشتر از روی نیمکت نظاره‌گر مسابقات بود اما حالا اینطور که شنیده می‌شود از باشگاه‌هایی مثل خیبر خرم‌آباد پیشنهاد دارد تا فوتبال خود را با لباس دیگری ادامه دهد. حالا باید دید فخرالدینی بعد از ترک باشگاه در روزهای آینده کدام تیم را برای فصل بیست و چهارم انتخاب می‌کند. فخرالدینی فصل گذشته برای دومین بار پیراهن استقلال را به تن کرد اما بازگشت موفقی نداشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند.
 

ادامه تمرینات یامگا با استقلال
کوین یامگا مدافع استقلال که از ناحیه چشم مصدوم است، این روزها در کنار تیم تمرین می‌کند. او که به دلیل وضعیت نامناسب چشمش قادر به همراهی تیم نبوده و در لیست نکونام حضور ندارد به‌خاطر اینکه با تیم قرارداد رسمی دارد، همچنان در تمرینات حضور پیدا می‌کند و تا زمانی که باشگاه به او نامه رسمی برای جدایی از استقلال را ندهد، موظف است در اردوهای تیم شرکت کند تا متحمل جریمه نشود. بعد از اینکه پزشکان اعلام کردند یامگا به‌خاطر مصدومیتش قادر به همراهی تیم نیست، مسئولان استقلال او را در لیست خروجی قرار دادند و احتمالاً قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر، جدایی او را رسمی کنند. البته چون یامگا قرارداد دارد، قدری هم دست و پای باشگاه استقلال برای اقدامات یک‌سویه بسته است.
 

احتمال نیمکت‌نشینی رضاوند
با آمدن هافبک خارجی
آمدن دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا هافبک‌های جدید استقلال، کار آرش رضاوند را سخت کرده است. درحالی که جواد نکونام از ابتدای فصل خواهان جذب هافبک خارجی بود، این اتفاق افتاد تا احتمال نیمکت‌نشینی رضاوند در فصل جدید بیشتر شود. رضاوند فصل قبل عملکرد موفقی نداشت و همین موضوع باعث شده بود تا انتقادات زیادی به او وارد شود. حالا با آمدن این دو هافبک کاربلد، کار رضاوند سخت‌تر از قبل می‌شود و احتمالاً فصل جدید بیشتر بازی‌ها را از روی نیمکت نظاره‌گر خواهد بود.
 

ماشاریپوف آماده درخشش
در فصل جدید
جلال‌الدین ماشاریپوف وینگر فصل قبل استقلال در آماده‌ترین حالت خود قرار دارد. ماشاریپوف که فصل قبل عملکرد خوبی داشت و انتظارات نکونام را به خوبی برآورده کرد، حالا در آستانه شروع لیگ جدید یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال در اردوهای تیم است و به نظر می‌رسد فصل جدید هم بتواند با پیراهن تیمش عملکرد خوبی داشته باشد تا یکی از سرحال‌ترین بازیکنان جواد نکونام در ترکیب تیم باشد.
 ماشاریپوف قرار است در پست وینگر یا مهاجم کاذب برای استقلال به میدان برود.

جستجو
آرشیو تاریخی