خبر

اورونوف دچار گرفتگی عضلانی است
به احتمال زیاد ستاره ازبک پرسپولیس بازی اول فصل این تیم مقابل ذوب‌آهن را از دست داده است اما معاون ورزشی باشگاه ضمن تکذیب شایعات درباره مصدومیت اورونوف می‌گوید او مشکلی برای بازی ندارد. حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بازی با تیم ناشناخته آفریقایی باعث مصدومیت اورونوف شد، گفت: اورونوف مصدوم نشد بلکه دچار گرفتگی عضله شد و مربیان ترجیح دادند برای جلوگیری از مصدومیت او را تعویض کنند. برای بازی کردن هم مشکلی ندارد و اینکه از او استفاده شود یا خیر به نظر گاریدو بستگی دارد. به هرحال او دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات اضافه شده است.
  

توضیحات بادامکی درباره شرایط اردو
حسین بادامکی در مورد حواشی اردوی پرسپولیس در ترکیه به خصوص بازی با تیمی که اسم آن اشتباهی عنوان شد و همچنین مکان برگزاری اردو که گفته بودند کنار محل اسکان بازیکنان، گاو و گوسفند رفت و آمد می‌کردند، گفت: هر باشگاهی که در ترکیه اردو برگزار می‌کند به صورت پکیجی است. در پکیج اردوی پرسپولیس هم چند بازی دوستانه در نظر گرفته شده بود. این کار را هم یک گروه هماهنگ‌کننده انجام داده و ربطی به عوامل باشگاه ندارد. تنها اشتباه هم اعلام تیم بوده است. من هم از اینکه چنین اشتباهی رخ داده ناراحتم و توقع چنین چیزی را نداشتیم اما این طور هم نبوده که نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم. حتی کار به تنش با طرف هماهنگ‌کننده کشید. البته او هم نمی‌خواست از قصد این کار را انجام دهد. معاون باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در مورد مکان برگزاری اردو هم واقعاً نمی‌دانم چرا بعضی شیطنت می‌کنند. ما در یک مکان زیبا و خوش‌آب‌وهوا اردو داشتیم. محل اسکان تیم با محل تمرین ۲۰ دقیقه فاصله بود. کمپ‌های تمرینی در ترکیه همه در مناطق روستایی است و رفت وآمد گاو و گوسفند هم در فضای باز طبیعی است. ضمن اینکه این گاو و گوسفندی که از آن صحبت می‌کنند نزدیک به ۶۰۰ متر دور از محل هتل بود. من احساس می‌کنم برخی از این صحبت‌ها و اخبار شیطنت‌آمیز است.
  

بلاتکلیفی درباره سهمیه‌های خارجی
اوستون اورونوف، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود و الکسیس گندوز چهار بازیکن خارجی سرخ‌ها هستند اما باشگاه پرسپولیس دنبال این است که یک مدافع چپ خارجی هم به این جمع اضافه کند. همچنین این باشگاه که صراحتاً اعلام کرد سهمیه‌های خارجی‌اش نسوخته می‌خواهد مثل استقلال از 5+1 بازیکن خارجی بهره ببرد که اگر این‌گونه شود یک وینگر که قابلیت بازی در نقش مهاجم نوک و مهاجم سایه را دارد به خدمت خواهد گرفت. حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه تکلیف سهمیه خارجی در شرایطی که باشگاه استقلال اعتراض کرده چه می‌شود، گفت: ما هم جواب اعتراض استقلال را در بیانیه‌ای دادیم. در نامه‌ای هم که به کارگروه نظارت بر قراردادها ارسال کردیم خواستار این شدیم تا تکلیف خود را بدانیم هنوز اما جوابی به ما نداده‌اند.
  

دو خارجی در تست پزشکی
دو بازیکن خارجی پرسپولیس برای انجام مراحل ثبت‌نام و دریافت کارت بازی، دیروز راهی تست پزشکی شدند. الکسیس گندوز که در ترکیه به جمع سرخپوشان پیوست و اوستون اورونوف که در شروع تمرینات پرسپولیس همراه با تیم ملی ازبکستان در المپیک پاریس حضور داشت، در بازگشت کاروان پرسپولیس به کشور، دیروز با هماهنگی رئیس کمیته پزشکی باشگاه در ایفمارک حضور پیدا کردند تا تست‌های پزشکی را برای انجام مراحل در سازمان لیگ و دریافت کارت بازی، پشت سر بگذارند.
 

ناگی هم رضایتنامه می‌خواهد
بعد از منتفی شدن حضور یحیی عطیه‌الله در پرسپولیس، این باشگاه سراغ گزینه‌های دیگر رفته است. گزینه‌هایی که قبل‌تر هم نام و نشان آنها را شنیده بودیم. یکی از آنها همان ژولت ناگی مجارستانی است که در یورور 2024 هم دقایقی مقابل آلمان بازی کرد. با توجه به اینکه این بازیکن یک فصل دیگر با تیم پوشکاش مجارستان قرارداد دارد، باشگاه پرسپولیس برای انتقال وی باید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کند. باشگاه مجارستانی مشکلی بابت جدایی مدافع ملی‌پوش خود ندارد و پیشنهاد خود را برای صدور رضایتنامه این بازیکن به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده و سرخپوشان درحال چانه‌زنی برای کم کردن مبلغ رضایتنامه وی هستند تا بتوانند این ستاره اروپایی را به عنوان جانشین عبدالکریم حسن به خدمت بگیرند. گفتنی است پرسپولیس همزمان با مذاکره با ناگی، مذاکرات خود را با دو گزینه دیگر که یکی از آنها آرژانتینی است پیش می‌برد تا در صورت نهایی نشدن انتقال این مدافع مجارستانی، یکی از این دو بازیکن سرخپوش شود.

جستجو
آرشیو تاریخی