پیام تبریک رئیس‌جمهور به مدال آوران المپیک

دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، پس از افتخارآفرینی ورزشکاران ایران در پیام های جداگانه‌ای این موفقیت ها را تبریک گفت.
دکتر پزشکیان بعد از قهرمانی  سعید اسماعیلی در المپیک با انتشار یک توئیت در شبکه اجتماعی ایکس، موفقیت این جوان دزفولی را به او تبریک گفت. او نوشت: «تدبیر و مقاومت کنار هم می‌شود طلای ارزشمند سعید اسماعیلی، این طلای ارزشمند را به فرزند دیار استقامت و شجاعت و مردم عزیز تبریک می‌گویم.»
 
تبریک رئیس‌جمهور به مرد طلایی فرنگی
همچنین رئیس‌جمهور در پیامی کسب مدال طلای المپیک فرانسه را به محمدهادی ساروی تبریک گفت و برای این قهرمان کشتی فرنگی آرزوی سلامتی و تداوم توفیق کرد. در پیام دکتر پزشکیان خطاب به ساروی آمده است: کسب مدال ارزشمند طلا در رقابت‌های المپیک فرانسه ۲۰۲۴ در رشته کشتی فرنگی وزن ۹۷ کیلوگرم موجب شادی دل مردم شد. این موفقیت را به شما و مردم قهرمان‌پرور کشور تبریک می‌گویم و برایتان در ادامه راه افتخارآفرینی برای ایران عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

 پیام تبریک متفاوت  به کیانی
دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کسب مدال نقره تکواندوی المپیک توسط ناهید کیانی را تبریک گفت. مسعود پزشکیان نوشت: دختر عزیزم ناهید کیانی، تلاشت در المپیک قابل ستایش است، تو برای ورزش زنان ایران تاریخ جدیدی نوشتی. کسب نقره ارزشمند المپیک را به تو و همه مردم ایران تبریک می‌گویم.
 
شیردختر ایرانی خبرساز شد
همچنین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی با انتشار تصویری، کسب مدال نقره المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط ناهید کیانی، ملی‌پوش وزن -57 کیلوگرم تیم ملی تکواندوی ایران را تبریک گفت و نوشت: «شیر دختر ایرانی خانم ناهید کیانی در ورزش ایران تاریخ‌ساز شد. به ایشان و مربی او خانم مینو مداح و مسئولان فدراسیون صمیمانه تبریک و خداقوت می‌گویم. روزی که خانم‌های ورزشکار ایرانی از مردان کشورمان مدال‌های بیشتری در این مسابقات بگیرند دور نیست؛ دختران ایران می‌توانند.»

تبریک وزیر ورزش به اسماعیلی
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانی فرنگی‌کار کشورمان در المپیک پاریس را تبریک گفت. او در پیامی کسب مدال طلای سعید اسماعیلی فرنگی‌کار کشورمان را تبریک گفت: عرصه رقابتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ با درخشش کشتی‌گیران فرنگی‌کار به محلی برای بروز توانمندی‌های کاروان ورزشی کشورمان تبدیل شده است و این‌بار سعید اسماعیلی عزیز با دلاوری و پیروزی‌های پیاپی، مدال باارزش طلا را به ارمغان آورد. موفقیت‌های کشتی فرنگی ایران بار دیگر به نقطه قوت ورزش ایران اسلامی تبدیل شد تا در پرتو این افتخارات، دل مردم شاد شود.

جستجو
آرشیو تاریخی