نقل و انتقالات

حسین‌نژاد رسماً  لژیونر شد

محمدجواد حسین‌نژاد بازیکن فصل گذشته سپاهان پس از کش‌وقوس‌های فراوان پیرامون انتقالش به باشگاه آنژی ماخاچ قلعه، دیروز قراردادش با این تیم روسی را قطعی کرد و رسماً رونمایی شد. باشگاه آنژی ماخاچ قلعه که از جذب ستاره سپاهان هیجان‌زده است، در معرفی این بازیکن نوشته است: «محمدجواد حسین‌نژاد هافبک تهاجمی 21ساله قراردادی طولانی‌مدت با باشگاه ماخاچ‌قلعه امضا کرد. این هافبک تهاجمی، دو بازی برای تیم ملی ایران انجام داده و فصل موفقی در 24-2023 برای سپاهان گذراند؛ 22 بازی برای این باشگاه در لیگ برتر و سه پاس گل، چهار بازی در لیگ قهرمانان آسیا و دو گل و یک پاس گل.»
 

چادرملو یک برزیلی جذب کرد
چادرملوی اردکان که یکی از تیم‌های تازه صعودکرده به لیگ برتر ایران محسوب می‌شود در جهت تقویت خود یک بازیکن خارجی جذب کرد. با اعلام این باشگاه والاس آلمیدا هافبک سابق تیم فوتبال فلومیننزه برزیل با عقد قراردادی به تیم فوتبال چادرملوی اردکان پیوست. این بازیکن برزیلی که برای تیم زیر ۲۳سال فلومیننزه بازی کرده و از سال 2020 به تیم بزرگسالان اضافه شد، پس از علاءالدین دالی دومین خرید خارجی چادرملو محسوب می‌شود.
 

صید لیگ برتری سایپا
مدیران سایپا در فصل جدید عزم جزم‌تری برای بازگشت به لیگ برتر دارند و برای این مأموریت به سراغ ابراهیم صادقی رفتند و این مربی را پس از چند سال دوری از سایپا به محله فرهنگیان تهران بازگرداندند. علی خوش‌کفا مدافع میانی ۲۸ساله، سابقه حضور در تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال ملاثانی، ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان را در کارنامه دارد، خرید جدید سایپا است. خوش‌کفا همچنین با ملوان تجربه صعود به لیگ برتر را دارد و صادقی امیدوار است این اتفاق در سایپا هم برای این بازیکن رقم بخورد.
 

خرید جدید هوادار
پیمان رنجبری بازیکن 31ساله که فصل گذشته ابتدا برای ملوان به میدان رفت و در نیم‌فصل دوم به استقلال خوزستان پیوست، برای ادامه فعالیت خود با تیم هوادار به توافق رسیده است. رنجبری که سابقه بازی برای تیم‌های مختلفی همچون نساجی، پیکان، نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و... را در کارنامه دارد، فصل قبل و طی 22بازی توانست یک گل برای ملوان و یک گل برای استقلال خوزستان به ثمر برساند. او در ابتدای بازار نقل‌وانتقالات با شمس‌آذر وارد مذاکره شد و قصد داشت تا راهی این تیم قزوینی شود ولی در نهایت به دلیل عدم توافق نهایی، سر از هوادار درآورد تا به عنوان شاگرد جدید مهدی رحمتی در این تیم مشغول فعالیت شود.
 

فراز امامعلی به خیبر خرم‌آباد رفت
فراز امامعلی بازیکن اسبق تیم‌های پیکان، مس رفسنجان و شمس‌آذر قزوین که فصل گذشته زیر نظر سعید دقیقی برای تیم تازه‌وارد شمس‌آذر به میدان رفت و عملکرد نسبتاً خوبی هم داشت با خیبر خرم‌آباد به توافق رسید. امامعلی فصل گذشته یکی از فعال‌ترین بازیکنان لیگ برتر بود و در تمامی مسابقات به میدان رفت، او 18 بازی در ترکیب ثابت شمس‌آذر حضور داشت و 12 بازی هم به عنوان جانشین به میدان آمد تا بدون مصدومیت و محرومیت فصل کاملی را پشت سر بگذارد.
 

انتقال امتیاز کویرمقوا به کرمانشاه
در جلسه مدیرعامل این باشگاه با مالک باشگاه کویرمقوای تهران، امتیاز تیم فوتبال کویرمقوا به کرمانشاه و باشگاه بعثت منتقل شد. همچنین رضا مرتضی‌زاده هدایت تیم بعثت را بر عهده گرفت. کویرمقوا فصل گذشته به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال صعود کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی