خبر

عکس یادگاری ویژه با گاریدو
حریف پرسپولیس بیکوزاسپور از دسته دوم فوتبال ترکیه نبود بلکه تیم جی‌کاآکادمی بود. تیمی متشکل از بازیکنان آفریقایی که به دنبال پیدا کردن تیم به ترکیه آمده‌اند. این بازیکنان از کشورهای مختلف آفریقایی بخصوص غنا هستند که به ترکیه سفر می‌کنند و در بازی‌های تدارکاتی مقابل تیم‌های باشگاهی حاضر در کمپی که پرسپولیس در آن حضور دارد ، قرار می‌گیرند تا ایجنت‌ها آنها را به تیم‌های دیگر منتقل کنند. نکته جالب اینجاست که بعد از بازی پرسپولیس، مربی این آکادمی با گاریدو سرمربی سرخ‌ها عکس یادگاری گرفت و این عکس در صفحه اینستاگرام آکادمی فوق که 747 دنبال‌کننده  داشت و البته بیشتر آنها ایرانی‌هایی هستند که طی ساعات گذشته این صفحه را دنبال کرده‌اند، منتشر شد. عجیب‌تر اینکه برخی هواداران فوتبال زیر این پست کامنت‌های جالبی گذاشته بودند تا پست مورد اشاره خاص‌ترین پست جی‌کاآکادمی در اینستاگرام باشد.
 

جلسه هیأت مدیره با محتوای حقوقی
هیات مدیره پرسپولیس، روز دوشنبه با حضور همه اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد.
در این نشست، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، درباره مسائل مختلف از جمله پیگیری مصوبات قبلی، روند نقل و انتقالات و آخرین رویدادهای این حوزه، مسائل و مشکلات پیش آمده در ارتباط با شرایط ورزشگاه‌ها برای میزبانی رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا که توسط مراجع ذیربط مورد پیگیری است، گزارش‌هایی ارائه کرد. معاون حقوقی نیز درباره پرونده‌ها و اقدامات انجام شده گزارش خود را ارائه کرد. در بخشی از این جلسه نیز، گزارش پیمان حدادی، عضو هیأت مدیره و معاون اقتصادی باشگاه در ارتباط با روند مذاکرات اقتصادی بویژه در بخش جذب اسپانسرها استماع شد و تبادل نظر صورت گرفت.
 

اورونوف مصدوم شد
سرخپوشان ایران تک‌جلسه تمرین دیروز خود را در نوبت صبح برگزار کردند. این تمرین از ساعت ۱۰صبح در زمین حسنین برگزار شد. بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. نفراتی که روز دوشنبه به میدان رفته بودند برنامه سبکی را به عنوان ریکاوری داشتند. سایر نفرات تمرین سنگین ۷۰ دقیقه‌ای انجام دادند. ابتدا و انتهای این برنامه به تمرینات هوازی و دویدن‌ها اختصاص داشت و در بخش فنی هم فوتبال در سه گروه در زمین کوچک در دستور کار بود. امید عالیشاه همچنان اختصاصی کار می‌کند و اوستون اورونوف نیز با توجه به مصدومیت مختصر در بازی روز سه‌شنبه استراحت کرد.
 

بادامکی به ترکیه رفت
حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس دیروز برای پیوستن به جمع سرخپوشان، راهی اردوی پرسپولیس در ترکیه شد. به نظر می‌رسد حضور بادامکی در ترکیه به ماجرای بازی تدارکاتی با حریف قلابی و حاشیه‌هایش ارتباط داشته باشد. کاروان فوتبال پرسپولیس به سرپرستی افشین پیروانی در تاریخ ۸مرداد ماه راهی سفر شده بود و قرار است سرخپوشان روز جمعه ۱۹مرداد به تهران بازگردند.

جستجو
آرشیو تاریخی