خبرسازی درباره یک اتفاق غیر منتظره برای کشتی آزاد

والی‌زاده به المپیک نمی‌رسد

با قطعی شدن غیبت کشتی‌گیر صرب در المپیک به دلیل مصدومیت، اتحادیه جهانی کشتی سهمیه این وزن را به ایران داد.
 پس از مصدومیت استفان میچیچ کشتی‌گیر وزن ۵۷ کیلوگرم تیم کشتی آزاد صربستان و عدم حضور او در المپیک، با اعلام کمیته بین‌المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی سهمیه این وزن به ایران تعلق گرفت.
 این در حالی است که میلاد والی‌زاده در مسابقات جهانی سال گذشته مقابل آباکاروف از آلبانی شکست خورده بود و با شکست این کشتی‌گیر روس‌تبار آلبانی مقابل میچیچ صرب، والی‌زاده از جدول حذف شده بود.
 به همین دلیل هم بعد از اعلام خبر مصدومیت میچیچ، اتحادیه جهانی سهمیه او را به ایران اختصاص داد تا کشتی‌گیر 57 کیلوگرم ایران مجوز حضور در بازی‌های المپیک را به دست بیاورد.
 هر چند که این اتفاق کمی غیر قابل باور می‌رسد؛ چرا که طبق برنامه مسابقات وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های المپیک از فردا شروع می‌شود و والی‌زاده هنوز در تهران است و مشخص نیست که چطور قرار است به این بازی‌ها برسد؟ در اولین خبری که فدراسیون کشتی منتشر کرد، خبر از انتظار والی‌زاده برای دریافت ویزا است اما حتی اگر ویزای میلاد هم در ساعات آینده صادر شود او با کدام آمادگی می‌خواهد به این بازی‌ها برود؟ به نظر برای فدراسیون کشتی فقط گرفتن این سهمیه مهم بوده تا در تاریخ ثبت نشود که کشتی ایران نتوانسته یک سهمیه را نگیرد.   

جستجو
آرشیو تاریخی