نقل و انتقالات

جدایی شجاعیان از هوادار
 داریوش شجاعیان بعد از جدایی از استقلال در سه فصل گذشته در جمع هواداری‌ها حضور داشت و فصل پیش با پنج گل زده مورد توجه قرار گرفت تا جایی که حتی شایعه بازگشت او به استقلال هم مطرح بود که تکذیب شد‌. او که یک فصل دیگر با هوادار قرارداد دارد در تمرینات پیش فصل این تیم زیر نظر مهدی رحمتی غایب بوده و به پایان کار خود با باشگاه هوادار رسیده است. این باشگاه به شجاعیان اعلام کرده ابتدا تیم آینده خود را مشخص کند و سپس برای دریافت رضایتنامه اقدام کند. باید دید این هافبک طراح فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد.
 

پیشنهاد گل‌گهر به اکوان
 باشگاه گل‌گهر سیرجان که در روزهای گذشته به دنبال جذب یک مدافع مرکزی بوده، حالا پیشنهاد خود را برای جذب آرمان اکوان به باشگاه ملوان ارائه کرده و قصد استخدام این مدافع را دارد. اکوان در دو فصل گذشته زیر نظر مهدی تارتار کار کرده و سرمربی گل‌گهر علاقه خاصی به سبک بازی این مدافع دارد.
 جالب اینکه خود تارتار او را از لیگ یک به لیگ برتر آورده بود.
 

بازگشت اهل شاخه به لیگ برتر
 محمد اهل شاخه که بازی‌های او را در لباس صنعت نفت به یاد داریم، بازیکنی است که در اردوی آبی‌پوشان خوزستانی حضور داشته و احتمال می‌رود به‌زودی قرارداد او توسط رسانه‌های رسمی باشگاه اعلام شود.
 اهل شاخه با سابقه بازی در تیم‌های فولاد و تراکتور، فصل گذشته را در استقلال ملاثانی توپ می‌زد و قرار است امسال با لباس استقلال خوزستان به میدان برود.
 

جوانگرایی به سبک رحمتی
 هواداری‌ها پیش‌تر در این تابستان محمدحسین زواری، مهدی مهدوی، امیر عالیشاه و علی نجفی را به‌عنوان سهمیه‌های زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال جذب کرده بود و حالا سه بازیکن جوان دیگر را به خدمت گرفت‌.
افشین صادق‌نژاد، عرفان حیدری و رضا سلطانی سه بازیکن جوانی هستند که در فصل آینده زیر نظر مهدی رحمتی شانس خود را برای دیده شدن در لیگ برتر امتحان می‌کنند.
 

تهیدست شاگرد رحمتی شد
 میثم تهیدست که در سه فصل گذشته عضو صنعت نفت بود، حالا یک تجربه جدید را در هوادار تهران و زیر نظر مهدی رحمتی پیش رو خواهد داشت. تهیدست که متولد رشت است سابقه بازی در سپیدرود، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان را نیز دارد و برای اولین‌بار در یک تیم تهرانی توپ خواهد زد.
 او فصل گذشته در ۲۹ بازی به میدان رفته بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند.

جستجو
آرشیو تاریخی