خبر

استقلال در کدام ورزشگاه میزبان است؟
ماجرای میزبانی استقلال در فصل آتی همچنان محل بحث است. گاهی گفته می‌شود ورزشگاه تختی تهران محل برگزاری بازی‌های خانگی خواهد بود، گاهی ورزشگاه شهرقدس و گاهی نیز گفته می‌‎شود شاید ورزشگاه آزادی به لیگ برسد. البته مشکل استقلال تنها بازی‌های داخلی نیست و به نحوی می‌شود ترتیبی اتخاذ کرد که بازی‌های استقلال در یک ورزشگاه در استان تهران برگزار شود. مسأله استقلال این است که نمی‌داند در فصل آتی باید در کدام ورزشگاه میزبان بازی‌های لیگ نخبگان باشد. با توجه به اینکه استقلال احتمالاً با الهلال عربستان در یک گروه قرار خواهد گرفت میزبانی از بازیکنان این تیم که جزو تراز اول‌های جهان فوتبال محسوب می‌شوند، ورزشگاه مناسبی را می‌طلبد.


محمدی در اوج آمادگی
مهرداد محمدی که در شش هفته آغازین لیگ بیست و چهارم در ترکیب استقلال نخواهد بود-به حکم کمیته انضباطی- این روزها به آماده‌ترین بازیکن استقلال تبدیل شده است. جواد نکونام نیز از عملکرد محمدی در تمرینات تیمش بشدت راضی است و قصد دارد محمدی را از همان هفته‌ای که مجوز حضور درترکیب را پیدا کرد، به بازی بگیرد. محمدی فصل گذشته 8 گل برای استقلال به ثمر رساند و بهترین گلزن آبی‌ها در لیگ بیست و سوم لقب گرفت. دو گل او در شب پایانی لیگ مقابل پیکان هیچ گاه از ذهن هواداران باشگاه پاک نمی‌شود.


بلاتکلیفی خالدآبادی
درباره محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان استقلال شایعات متعددی به گوش می‌رسد. حتی گفته شده او انگیزه چندانی ندارد و بیشتر تمرکز او روی جدایی و پیوستن به آلومینیوم اراک است. ظاهراً اراکی‌ها به دروازه‌بان استقلال اطمینان داده‌اند که با حضور در این تیم می‌تواند بازی‌های زیادی را انجام دهد و در حالی که خالدآبادی در استقلال عملاً شانسی ندارد، حضورش دراین تیم اراکی از لحاظ فوتبالی بسیار نتیجه بخش خواهد بود.


چشمی فقط در خط هافبک
در بازی‌های تدارکاتی استقلال در ترکیه روزبه چشمی در پست تخصصی خود در خط میانی به میدان رفت. این بازیکن که پیش‌تر گاهی در پست دفاع میانی نیز به کار گرفته می‌شد با توجه به اینکه بازیکنان کافی در پست دفاع میانی وجود دارد، در خط میانی استقلال به کار گرفته خواهد شد که مسئولیت بسیار سنگینی را هم به عهده دارد. نکونام از چشمی خواسته برای فصل جدید روی بازی در پست هافبک میانی تمرکز کند، چون اصلاً در پست دفاع بازی نخواهد کرد.


کاکوتا در ایفمارک هم تست می‌دهد
مدیران استقلال به کاکوتا اعلام کرده‌اند باید در مرکز پزشکی ایفمارک هم تست بدهد تا همه چیز شفاف و روشن باشد. حتی در این زمینه با مسئولان ایفمارک در ایران هم مشورت‌هایی صورت گرفت و به همین علت کاکوتا ترکیه را به مقصد فرانسه ترک کرد. این بازیکن به مسئولان استقلال اعلام کرده به همراه همسر و فرزندان خود طی روزهای آینده به تهران سفر خواهد کرد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند.


تسلیت جامعه فوتبال به بیانی‌ها
شاهین و شاهرخ بیانی دو برادر پیشکسوت فوتبال ایران که در سال‌های دور عضو باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران بودند به تازگی در غم فراق مادر خود به سوگ نشسته‌اند. به همین دلیل اغلب استقلالی‌ها به این دو برادر نامی تسلیت گفتند. حتی امیر قلعه‌نویی نیز با انتشار یک پست احساسی به برادران بیانی بابت از دست دادن مادر گرامی‌شان تسلیت گفت. هیأت فوتبال استان تهران نیز متنی را برای درگذشت والده بزرگوار این دو برادر منتشر کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی