نقل و انتقالات

دروازه‌بان آلومینیوم ۴ ساله امضا کرد
محمد خلیفه گلر جوان آلومینیوم که تجربه حضور در رده‌های پایه پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم به تمرینات بزرگسالان این باشگاه اضافه شده و در تابستان ۱۴۰۲ به آلومینیوم رفته بود، قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.
 

کاپیتان قهرمان جهان در سبد مورایس
از اردوی سپاهان خبر می‌رسد که مذاکرات برای جذب استیون انزونزی به مراحل حساسی رسیده است. نکته قابل توجه اینکه مدیرعامل سپاهان نیز اقدام به دنبال کردن صفحه انزونزی در اینستاگرام کرده تا احتمال طلایی‌پوش شدن ستاره سابق سویا، رم و تیم ملی فرانسه قوت بیشتری بگیرد. انزونزی که در پست هافبک دفاعی با پاس‌های دقیق و مهندسی شده‌اش شهرت پیدا کرد، عضو تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 نیز بود که موفق شد با این تیم به مهم‌ترین جام ورزش فوتبال در روسیه دست پیدا کند. همچنین سایت چمپیونات در خبری نوشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که جسور جلال‌الدین‌اف، کاپیتان تیم ملی زیر ۲۳ساله‌های ازبکستان، بزودی لژیونر خواهد شد. این بازیکن ۲۲ساله مورد توجه تیم سپاهان ایران، یک باشگاه از امارات و همچنین یک باشگاه خارج از قاره آسیا قرار گرفته است. مذاکرات درحال حاضر ادامه دارد.
 

بشار و تراکتور شاید وقتی دیگر
باشگاه تراکتور در روزهای گذشته علاقه خود به جذب بشار رسن را نشان داد اما مذاکرات طرفین خیلی زود به پایان رسید. تراکتوری‌ها همچنین مذاکرات خود را با گزینه‌های دیگر پیش می‌برند و قصد دارند یک هافبک را به ترکیب خود اضافه کنند. این درحالی است که قرارداد بشار به پایان رسیده اما او فعلاً پیشنهاد دیگری از تیم‌های لیگ برتر ایران ندارد.
 

واکنش خیبر به ادعای جنجالی سعید دقیقی


مهران احمدی بازیکن 26 ساله فصل گذشته ملوان چند روز پیش و در نقل‌وانتقالات تابستانی، راهی خیبر خرم‌آباد شد تا به فوتبال خود در این تیم تازه لیگ برتری شده ادامه دهد که البته این انتقال، حواشی‌ای نیز به دنبال داشته است. سعید دقیقی که هدایت ملوان را برعهده گرفته است، با اعتراض به این موضوع، مدعی شده که مهران احمدی، بازیکن انزلی‌چی‌هاست و او حق جدایی نداشته است. دقیقی در گفت‌و‌گویی با اعتراض به جدایی سه بازیکن سابق این تیم به نام‌های پدارم قاضی‌پور، پوریا پورعلی و مهران احمدی، خواستار بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی ذوب‌آهن، تراکتور و خیبر خرم‌آباد شده بود. اما حالا سخنگوی باشگاه خیبر خرم‌آباد طی گفت‌و‌گویی به این اظهارات واکنش نشان داد: «مهران احمدی کاملاً به صورت قانونی جذب شده و هیچ مشکلی بابت به خدمت گرفتن این بازیکن نداریم.»
 

حسینی به استقلال خوزستان پیوست
سیدمحمد حسینی مدافع ۲۹ساله که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های نفت مسجدسلیمان، هوادار تهران، استقلال تهران، تراکتور تبریز را در کارنامه دارد به استقلال خوزستان پیوست. حسینی فصل گذشته 9 بازی برای تراکتور به میدان رفت که در 4 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی قرار گرفت و 5 بار هم به عنوان جانشین به میدان آمد، تراکتور در حضور این بازیکن 3 گل دریافت کرد و حسینی 1 کارت زرد هم گرفت. حسینی به مدت یک فصل سابقه حضور در تیم استقلال خوزستان را دارد و دوباره به این تیم بازگشته است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی