خبر

برگزاری سوپرجام در کرمان
امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر دیروز در جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها برای بررسی وضعیت ورزشگاه نقش جهان جهت میزبانی دیدارهای سپاهان اظهار داشت: «با پیشنهاد سازمان لیگ و تأیید فدراسیون، دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین سپاهان و پرسپولیس در کرمان برگزار خواهد شد. اگر ورزشگاه و چمن آن را تجهیز کنند، این بازی در کرمان برگزار می‌شود.»


جریمه ۱۰۰هزاردلاری سپاهان
علی دهقانی، مسئول برگزاری بازی‌های بین‌المللی فدراسیون در جلسه با مدیران برگزارکننده مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: «باشگاه سپاهان به دلیل رفتار هوادارانش در جریان دیدارهای آسیایی فصل گذشته دو هفته قبل از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مبلغ ۱۰۰هزار دلار جریمه شد.» لازم به ذکر است که سپاهان در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی با تیم‌های الاتحاد عربستان، نیروی‌هوایی عراق و آلمالیق ازبکستان روبه‌رو شد که پس از الاتحاد به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را کسب کرد اما در این مرحله با واگذاری نتیجه به الهلال عربستان از دور مسابقات کنار رفت.


امارات بدون بازی تدارکاتی
رو در روی ایران
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در گروه یک باید رودرروی تیم‌های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره‌شمالی قرار گیرد. ملی‌پوشان کشورمان در اولین بازی خود روز ۱۵ شهریور از تیم قرقیزستان میزبانی می‌کنند و در دومین بازی در تاریخ ۲۰ شهریور رودرروی امارات قرار می‌گیرند. رسانه الامارات الیوم خبر داد مطابق نظر پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات، ملی‌پوشان این کشور پیش از دو دیدار ابتدایی خود در مقدماتی جام جهانی برابر قطر و ایران دیدار تدارکاتی نخواهند داشت و کادرفنی امارات بازیکنان این تیم را در لیگ داخلی زیر نظر خواهند گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی