نقل و انتقالات

کنت و فولاد در بن‌بست
کریستوفر کنت که یک فصل دیگر از قراردادش با فولاد خوزستان باقی مانده در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزپوشان قرار گرفته اما هنوز قراردادش را فسخ نکرده است. دروازه‌بان اتریشی فولاد در روزهای گذشته در اردوی این تیم در تهران حضور داشت اما همراه قرمزپوشان به امارات سفر نکرد. مسئولان فولاد مذاکراتی را با کنت برای فسخ قرارداد داشتند، اما این دروازه‌بان راضی به این مسأله نشده و اعلام کرده برای فسخ قرارداد همه پول خود را دریافت خواهد کرد. کنت برای انجام مذاکرات جدید با فولادی‌ها تهران را به مقصد اهواز ترک کرد. این دروازه‌بان همچنان بر موضع خود مبنی بر دریافت تمام مبلغ قراردادش در فصل جدید پافشاری دارد و در جلساتی که با مدیران باشگاه در اهواز خواهد داشت نیز این مسأله را اعلام خواهد کرد.


گل گهر و جذب مدافع لیگ یکی
محمدمهدی زارع، از پدیده‌های فصل گذشته لیگ دسته اول کشور بود که در تیم پارس جنوبی جم عضویت داشت و توسط باشگاه گل‌گهر مورد توجه قرار گرفت. این مدافع تنها ۲۱ سال دارد و تلاش می‌کند توانایی خود را در لیگ برتر نشان بدهد. زارع با قراردادی سه‌ساله به گل‌گهر سیرجان پیوست تا زیر نظر مهدی تارتار در تیم جدید خود کار کند.


بازیکن جوان ایرالکو 3ساله بست
باشگاه آلومینیوم اراک پس از تمدید قرارداد با امیر نوری، سیدمهران موسوی، محمدامین کاظمیان، بهروز نوروزی‌فرد، امین جهان‌کهن، میلاد بدرقه و شروین بزرگ با علی وطن‌دوست هم برای ادامه همکاری به توافق دست یافت. علی وطن‌دوست، هافبک جوان آلومینیوم اراک، با وجود اینکه یک فصل دیگر تحت قرارداد با این تیم بود، برای ادامه همکاری بیشتر به توافق رسید و قراردادش را تا پایان فصل ۰۶-۱۴۰۵ تمدید کرد.


محرم، منتظر محمد را می‌خواهد
قرارداد قرضی منتظر محمد، ستاره عراقی فصل گذشته مس رفسنجان، پس از پایان فصل با این باشگاه به پایان رسید و او که همراه با تیم ملی عراق راهی المپیک شده است، در بازگشت به ایران باید به استقلال بازگردد. مدیرعامل مس رفسنجان می‌گوید: «ما طبق خواسته نویدکیا و برنامه ایشان جلو رفتیم. او منتظرمحمد را هم می‌خواهد و ما با استقلال مذاکره کردیم، ولی نتیجه هفته آینده مشخص می‌شود. منتظرمحمد باید از المپیک برگردد تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. وی در صحبت‌های شفاهی هیچ رقمی به ما اعلام نکرده است. ما ‌ به استقلال نامه زدیم و آخرین مذاکره هم دیشب انجام شده است.»

جستجو
آرشیو تاریخی