خبر

میلاد سورگی، قرضی یا قطعی؟
اینکه گاریدو، میلاد سورگی را نخواسته یا خودش درخواست جدایی داده هنوز مشخص نیست اما به هر حال این بازیکن فصل بعد در پرسپولیس نخواهد بود. سورگی یکی از بازیکنان تیم امید پرسپولیس بود که فصل قبل در تیم بزرگسالان حضور یافت. یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل اول لیگ بیست‌وچهارم و حتی برخی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به سورگی میدان داد و در واقع او جلوتر از هر بازیکن جوان دیگری به ترکیب اصلی نزدیک بود. با وجود این به نظر می‌رسد یا گاردیو به این وینگر جوان اعتقادی نداشته یا خودش خواسته پیش مربی‌ای برود که به او اعتماد و اعتماد دارد. گفته می‌شود سورگی به زودی راهی فولاد خواهد شد اما اینکه به صورت قطعی باشد یا قرضی مشخص نیست.
  

کنعانی دیگر محروم نیست
یکی از مشکلات پرسپولیس در ابتدای فصل آینده محرومیت محمدحسین کنعانی و جریمه سنگینی بود که برای او بریده بودند. این جریمه و محرومیت به خاطر شکایت مدیر برنامه‌های قبلی او اعمال شده بود اما دیگر قرار نیست مشکلی برای او از این جهت ایجاد شود. بنابر اعلام معاون حقوقی باشگاه، اختلاف مالی بین محمدحسین کنعانی‌زادگان و مدیربرنامه‌های پیشین وی برطرف شد و با اعلام رضایت مدیر برنامه سابق، کمیته انضباطی توقف رسیدگی به پرونده و لغو تنبیهات در دادنامه صادره را اعلام کرد. به این ترتیب مدافع ملی‌پوش کشورمان، مشکلی برای همراهی پرسپولیس در رقابت‌ها نخواهد داشت.
  

فعلاً خبری از رأی بیرانوند نیست
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود رأی مربوط به شکایت این باشگاه از علیرضا بیرانوند 20 روز دیگر اعلام خواهد شد اما مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هیچ خبر تازه‌ای دراین‌باره ندارد. جمشید نورشرق گفته است: جلسه رسیدگی به پرونده روز دوشنبه مورخه 1403.05.08 با حضور وکلا و نمایندگان طرفین در محل کمیته وضعیت بازیکنان تشکیل و توضیحات و مدافعات طرفین استماع شد. وی افزود: باتوجه به استمهال طرفین در انتظار لوایح تکمیلی آنان هستیم و کمیته وضعیت بازیکنان درحال رسیدگی به پرونده بوده و تاکنون در خصوص این پرونده هیچ رأی و یا تصمیمی نگرفته و تمامی اخبار منتشره دائر بر مفاد رأی این کمیته، صرفاً گمانه‌زنی بوده و خلاف واقع و بی‌اساس است.
  

یک گزینه سوریه‌ای برای خط حمله
در شرایطی که لیست پرسپولیس جای زیادی برای بازیکنان بزرگسال ندارد و اصلاً معلوم نیست که این باشگاه و گاریدو مهاجم جدید دیگری بخواهند اما در فضای مجازی شایع شده این باشگاه دنبال یک مهاجم سوریه‌ای است. محمود المواس ملی‌پوش سوریه‌ای به عنوان آقای گل سابق لیگ عراق که سابقه رویارویی با تیم ملی کشورمان را دارد گزینه‌ای است که از آن نام برده می‌شود. او با تیمش همزمان به قهرمانی لیگ و جام حذفی عراق دست یافت. جالب اینکه این مهاجم 31ساله را درحالی برای پرسپولیس گزینه کرده‌اند که او با باشگاهش قرارداد دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی