کار پرسپولیس در آسیا بسیار سخت است

عزیزیان: درویش سناریوی قبلی را تکرار نکند

ناصر قراگزلو
روزنامه نگار


سعید عزیزیان سنگربان سابق و ملی‌پوش پرسپولیس از دیر شدن جذب دروازه‌بان ابراز نگرانی کرده و نقطه نظرات خودش را مطرح ساخت.
در رابطه با جدایی گوهری و جایگزین شدن یک دروازه‌بان جدید به جای او چه صحبتی داری؟
این مسأله به سرمربی تیم ارتباط پیدا می‌کند اما باشگاه باید هرچه سریع‌تر دروازه‌بان جدید را جذب کند تا گزک دست دروازه‌بان جدا شده ندهد که او حرف‌هایی بزند که در غیاب او باشگاه بزرگ پرسپولیس نتوانسته دروازه‌بانی جذب کند. گاریدو هم باید از مدیرعامل بخواهد که سریع‌تر اقدام کنند چون پرسپولیس کار بسیار سختی را در آسیا و ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش پیش‌رو دارد. گوهری هم دروازه‌بان خوبی است اما در حد گلر یک پرسپولیس نیست اما در تیم‌های دیگر می‌تواند گلر یک باشد.
فکر می‌کنی چرا کار جذب بازیکنان جدید خصوصاً گلر و چند بازیکن جدید متوقف مانده؟
به نظر من یکی از ایرادهای بزرگ مدیریت پرسپولیس یا گروهی که برای جذب بازیکنان جدید پرسپولیس صحبت می‌کنند این است که مثلاً برای گلر با یک گزینه صحبت می‌کنند و بعد هم در انتظار پاسخ آن بازیکن می‌مانند که این رویه اصلاً درست نیست چون زمان از دست می‌رود. به نظرم بهتر است که برای نتیجه گرفتن پرسپولیس حتماً با چند گزینه به صورت همزمان صحبت کنند تا با یکی از آنها در نهایت به توافق برسند نه اینکه تک‌تک صحبت کنند. باشگاه هرچه سریع‌تر باید بازیکنان جدیدش را جذب کند و در اردوی ترکیه آنها را در اختیار گاریدو قرار دهد چون واقعاً فرصت چندانی برای شروع لیگ باقی نمانده و این چند روز هم مانند برق و باد می‌گذرد.
در خصوص بازیکنان جدید جذب شده چه نظری داری؟
به هرحال هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید ستاره باشد در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهد شد. درحال حاضر هم خطاب به مدیرعامل باشگاه می‌گویم و از او درخواست می‌کنم واقعاً سناریوی قبلی را تکرار نکند که بعد از جدایی یحیی به یک‌باره چند بازیکن گرفتند و در ابتدا شرایط سختی را رقم زدند. الان هم تا فصل شروع نشده بازیکنان مورد نیاز را جذب کند تا تیم خدایی ناکرده یک نیم‌فصل از حریفانش عقب نیفتد و بعد دوباره در نیم‌فصل به فکر جذب بازیکنان خوب بیفتند، فکر می‌کنم مدیریت باید از اتفاقات قبلی و تجربه‌ای که کسب کرده استفاده کند نه اینکه بعضی از اشتباهات دوباره تکرار شود.

جستجو
آرشیو تاریخی