خبر

علت انتقادهای عجیب از بادامکی
با اینکه پرسپولیس تاکنون سه بازیکن جدید در نقل و انتقالات جذب کرده و البته از فروش عبدالکریم حسن پول خوبی به جیب زده اما برخی هواداران سختگیر این تیم حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه را زیر سؤال برده و هر روز از او انتقاد می‌کنند.
این انتقادها در نهایت منجر به واکنش بازیکن سابق پرسپولیس شد تا در اینستاگرام خود به منتقدان کنایه بزند. در عین حال با وجود شنیده شدن شایعه برکناری این مدیر باشگاه پرسپولیس، مدیر روابط عمومی باشگاه چنین مسأله‌ای را تکذیب کرد.
با این وجود طبق آنچه مصطفی لشگری گفته و البته شنیده‌های ما، ماجرای انتقاد از بادامکی به روند نقل و انتقالات چندان ربطی ندارد بلکه ظاهراً یکی از مدیربرنامه‌هایی که موفق نشده گزینه خود را به عنوان سرمربی به پرسپولیس برساند با اعمال هزینه‌هایی در بین صفحات هواداری  باعث شده تا جو علیه بادامکی شود.
گفتنی است اخیراً رأی جریمه دو میلیارد تومانی علیه بادامکی هم تأیید شده و استنیاف اعلام کرده که او باید این جریمه را به خاطر مصاحبه بعد از بازی برگشت فصل قبل مقابل هوادار بپردازد.


تکذیب جدایی افشین پیروانی
از قبل از شروع تمرینات تا الان دوباره بحث کنار رفتن افشین پیرونی از سمت مدیریت تیم پرسپولیس مطرح بوده است. پیروانی از روز نخست تمرینات در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر بوده و در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر نیز حاضر بود. اخیراً و با داغ شدن دوباره شایعه کنار رفتن او سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس با یک پست اینستاگرامی عجیب به درویش حمله کرد و با انتقاد از او گفت اجازه نمی‌دهد مدیر تیم سرخ را کنار بگذارد. با این وجود دیروز درویش  در مورد شایعه تغییر سرپرست تیم و برکناری افشین پیروانی هم گفت: این هم از همان دست اخباری است که هدفی ندارد جز ایجاد حاشیه و برهم زدن تمرکز باشگاه. پیروانی یکی از بازوان قدرتمند و متعصب مدیریت در مجموعه تیم است و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و هیچ برنامه‌ای برای قطع همکاری با او وجود ندارد.


اعتراض مربی پرسپولیس
 به بازی در تختی
مهرداد خانبان مربی پرسپولیس بعد از حضور در ساختمان باشگاه برای انجام امور مربوط به قرارداد، در گفت‌وگویی با خبرنگاران شرکت کرد و در ابتدا گفت: برای کارهای قراردادی و صحبت‌های نهایی آمدم. صحبت‌های شفاهی انجام شده بود و برای طی پروتکل اداری آمدم و تمدید قرارداد انجام شد.
مربی پرسپولیس در واکنش به برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در استادیوم تختی هم گفت: متأسفانه مشکلات زیرساختی از گذشته وجود داشته و به این سادگی برطرف نخواهد شد. نیاز به یک همت جمعی دارد و بزرگترین مسئولان باید ورود کنند. ظلم به پرسپولیس است که با حداقل هوادار در استادیوم تختی بازی کند. همانطور که آقای درویش گفتند، معدن و صنعت حامی پرسپولیس نیستند و تنها برند و هواداران باشگاه، حامی هستند. همچنین دیروز حسن تشکری به عنوان مربی بازتوانی، به کادر پزشکی تیم اضافه شد و قرارداد خود را با باشگاه منعقد کرد. او دو فصل قبل هم عضو تیم پرسپولیس بود.


امروز جلسه بررسی
شکایت از بیرانوند
دومین جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند قرار است امروز (دوشنبه 8 مرداد) در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار شود. این جلسه با حضور وکلای باشگاه پرسپولیس، باشگاه تراکتور و علیرضا بیرانوند برگزار می‌شود و طرفین لایحه‌های خود را به کمیته وضعیت تحویل خواهند داد. باشگاه پرسپولیس پس از پیوستن علیرضا بیرانوند به تراکتور، از این باشگاه تبریزی نیز به دلیل اغوای بیرانوند شکایت کرده که این موضوع هم در جلسه روز دوشنبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جالب اینکه بیرانوند هم گفته می‌خواهد از پرسپولیس شکایت کند.


انصاری بالاخره تکذیب کرد
بحث حضور  محمد انصاری در پرسپولیس طی روزهای اخیر به عنوان سرپرست یا دفاع چپ تستی مطرح شده بود که او با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود به این موضوع واکنش نشان داد. مدافع سابق پرسپولیس حضورش در این باشگاه به عنوان سرپرست، بازیکن یا معاون باشگاه را تکذیب کرد و اعلام کرد که این مسائل، شایعاتی است که مطرح شده است. انصاری در یکی دو ماه اخیر به عنوان مربی در تیم ملی جوانان حضور داشته اما صحبت‌هایی درباره حضورش در یک تیم لیگ برتری شهرستانی به عنوان بازیکن شنیده می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی