حمله تند درویش به بیرانوند

حداقل با خودت صادق باش

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به مصاحبه اخیر بیرانوند که گفته آخرین قراردادی که با تراکتور امضا کرده چند روز قبل بوده، گفت: همین ادعا روشن می‌کند، این تنها قرارداد بین آنها نیست و پیش از این تاریخ قرارداد همکاری دیگری وجود داشته که از لفظ «آخرین قرارداد» استفاده شده، درحالی که خودش خوب می‌داند «اولین قرارداد» چه زمانی به امضا رسید و بارها در صحبت‌هایی که با ما داشت به این موضوع اشاره کرد. به هرحال تنها توقع از چهره‌ای که ادعای صداقت دارد این است که حداقل با خودش صادق باشد و با اظهارات غیرواقعی به دنبال جلب توجه نباشد. رضا درویش در مورد مطرح کردن بحث الحاقیه از سوی بیرانوند گفت: بارها به این موضوع پرداخته شده و قطعاً رأی کمیته وضعیت خیلی از ابهامات را روشن می‌کند. جالب است که او در مصاحبه‌ای مدعی شده‌ بند فسخ ندارد اما چند روز بعد فسخ قرارداد می‌کند. زیاد به این موضوع نمی‌پردازم اما دوست دارم از او بپرسم الحاقیه‌ای که به درخواستش در قرارداد گنجانده شد چه ارتباطی با مصدومیت و باز شدن گچ دستش داشت. بیشتر از این هم در این مورد صحبت نمی‌کنم. او ادامه داد: عجیب اینجاست که در همین مصاحبه وی کلی پارادوکس و تعارض وجود دارد. خودش اعتراف می‌کند که با خبرنگاران تماس گرفته و به آنها گفته چرا قراردادها تمدید نمی‌شود؟ این اگر فشار آوردن روی باشگاه نیست، پس چیست؟ آن هم درحالی که در کورس قهرمانی بودیم. تاریخ دقیق این مصاحبه را پیدا کنید و با حضور وی در یک مراسم ختم مقایسه کنید تا خیلی از مسائل مشخص شود. ای کاش او در جریان بود تا ببیند چند نفر از پیشکسوتان به همراه بازیکنان و هم‌تیمی‌هایش تلاش کردند تا یک بار دیگر به مجموعه برگردد. وی افزود: به هرحال این یک خودبزرگ‌بینی، شوخی زشت و توهین به ساختار و سازمان پرسپولیس و شعور مخاطب است که بازیکنی ثبات مدیریتی را به موضوعی چون عدم بازگشت خود گره بزند. ضمن آنکه در تمام این مدت هیچ حرکت مثبتی از طرف مقابل در جهت تلاش برای ادامه حضور در پرسپولیس مشاهده نشد. حداقل انتظار عمومی در این ارتباط، دلجویی از هواداران و هم‌تیمی‌هایش بود و این بهترین محک و میزان برای ارزیابی صداقت وی بود. درویش گفت: او دارد خودش را به در و دیوار می‌زند تا کارش را توجیه کند تا در دل هوادار جا باز کند اما ما نمی‌توانیم از خون آن هوادار فوت شده به خاطر رفتار سال گذشته وی بگذریم و تا پایان این پرونده را پیگیری می‌کنیم.

 

گرفتن حق باشگاه یا موج‌سواری روی احساسات هوادار؟

روز گذشته خبر عجیبی مبنی بر شکایت رسمی پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، بابت فوت یک هوادار تیم به دلیل رفتارهای این دروازه‌بان منتشر شد؛ آن هم یک سال پس از اتمام حواشی پیوستن این بازیکن به استقلال. رضا درویش هم مصاحبه مفصلی در واکنش به صحبت‌های بیرانوند داشته است. نکته عجیب این مصاحبه این است که چطور می‌توان بیرانوند را مسئول فوت یک هوادار دانست و از لحاظ قانونی این دروازه‌بان را تحت فشار قرار داد؟ آیا برای احقاق حق باشگاه پرسپولیس در مسائل مختلف، تمرکز باشگاه نباید روی مشکلات مهم‌تر حقوقی باشد؟ و اینکه چطور در یک سال گذشته و دوره‌ای که بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس بود، خون این هوادار برای باشگاه اهمیتی نداشت و حالا که بیرانوند به تراکتور رفته و با باشگاه وارد درگیری حقوقی شده است، این موضوع اهمیت پیدا کرده؟

 

شکایت بیرانوند از درویش به اتهام نشر اکاذیب

دروازه‌بان تراکتور از مدیرعامل پرسپولیس شکایت می‌کند. علیرضا بیرانوند از رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  به اتهام نشر اکاذیب شکایت می‌کند. پس از صحبت‌های دوریش و انتساب اتهاماتی نسبت به علیرضا بیرانوند این بازیکن اعلام کرد از درویش به اتهام نشر اکاذیب شکایت خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی