صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • المپیک
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و دوازده - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و دوازده - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۵

پورعزیز: نبی رضایی قدرتمند به پاریس می‌رود

کیفیت کمپ ایتالیا دو برابر ایران است

ایمان پورعزیز سرمربی تیم ملی کانو در المپیک پاریس کنار محمد نبی رضایی است. او شرایط قایقران کانو کانادایی را قبل از المپیک خوب می‌داند و از رکوردش راضی است. ایمان پورعزیز معتقد است کمپ ایتالیا می‌تواند در نتیجه قایقران ایرانی در پاریس تأثیرگذار باشد تا نتیجه بهتری رقم بخورد.

 اردوی ایتالیا چطور پیش می‌رود؟
یک اردوی 15 روزه تا شروع رقابت‌های المپیک نبی رضایی در ایتالیا داریم. از همین‌جا هم به پاریس می‌رویم و دهم مرداد وارد دهکده می‌شویم. در حال حاضر بچه‌ها کنار قایقرانان المپیکی ایتالیا پارو می‌زنند و کیفیت تمرینات خیلی بالا است. ملی‌پوشان ما قایق‌های مسابقه‌شان را تحویل گرفته و اینجا با همان‌ها تمرین می‌کنند که پوئن مثبتی برای آنها است.
 زمان زیادی به شروع مسابقه قایقرانی المپیک نمانده، این اردو می‌تواند تأثیرگذار باشد؟
اگر زودتر به ایتالیا می‌آمدیم و بچه‌ها فرصت بیشتری برای تمرین داشتند، قطعاً بهتر بود. فدراسیون از مدت‌ها پیش پیگیر بود اما متأسفانه به خاطر عدم صدور ویزا زمان را از دست دادیم. به رغم اینکه این اردو کمی دیر فراهم شد اما همچنان می‌تواند تأثیرگذار باشد. فشار و کیفیت تمرینات اینجا دو برابر ایران است و ملی‌پوشان با روحیه و انگیزه بالاتری در تمرینات حاضر شده و پارو می‌زنند. با اینکه نبی رضایی مدت‌ها در سطح جهانی رقابت نداشته، با تمرین کنار قایقران‌های ایتالیایی می‌تواند در همین روزهای آخر خودش را محک بزند.
 رکورد نبی رضایی چقدر پیشرفت داشته است؟
رکورد نبی رضایی نسبت به انتخابی المپیک بهتر شده است. شرایط کمپی که در آن تمرین می‌کنیم خیلی شبیه پاریس است. البته که همه چیز به شرایط جوی روز مسابقه بستگی دارد و امیدوارم که همه چیز خوب باشد.
 او می‌تواند در پاریس کار متفاوتی انجام دهد؟
نبی رضایی قایقران جوانی است. او قرار است برای اولین بار کنار رقبای جهانی خود در المپیک مسابقه بدهد و به همین خاطر اطلاعاتی از بقیه تیم‌ها نداریم و خودم هم نمی‌دانم ممکن است چه اتفاقی پیش بیاید. قایقران ما از دو سال پیش که در مسابقات جهانی شرکت کرده شرایط بهتری دارد و امیدوارم که نتیجه خوبی کسب کند. نمی‌خواهیم فشاری روی نبی رضایی بگذاریم اما او پتانسیل تاریخ‌سازی در المپیک را دارد و با تمام قدرت به پاریس می‌رود.

جستجو
آرشیو تاریخی