خریدهای جدید استقلال باید به کمک نکونام بیایند

منوچهری: استقلال باید بدون استرس قهرمان شود

این روزها باشگاه استقلال برخلاف تابستان گذشته در آرامش کامل مشغول انجام خریدهای نقل و انتقالاتی است. جواد نکونام تمرینات تیمش را از سر گرفته و مهره‌های مد نظر او هم یکی پس از دیگری به استقلال اضافه می‌شوند، در همین راستا ایران ورزشی به سراغ امین منوچهری مهاجم اسبق باشگاه استقلال رفت تا آخرین وضعیت این تیم را از او جویا شود.
 
 امسال استقلال خریدهای بزرگی داشته و شرایط مطلوب پیش می‌رود.
امسال نسبت به سال گذشته فشار بیشتری را بر کادر فنی وارد خواهد کرد و چیزی به جز قهرمانی هواداران استقلال را راضی نمی‌کند، استقلال خریدهای خوبی داشته و امیدوارم این تیم از همان ابتدای لیگ گام‌های اول را محکم بردارد و در مسیر قهرمانی حرکت کند.
 با توجه به قرعه کشی انجام شده مشخص شد استقلال هفته پایانی در اصفهان باید به مصاف تیم سپاهان برود وشاید سرنوشت قهرمانی در نقش جهان مشخص شود.
 بهتر است که استقلال گام‌های خودش را در لیگ محکم بردارد و نگذارد کار قهرمانی به هفته پایانی برسد اما این موضوع قطعاً در روند تعیین سرنوشت قهرمانی هم تأثیرگذار خواهد بود اما بهتر است تیم به گونه‌ای عمل کند که قهرمانی خود را چند هفته زودتر قطعی کند و نگذارد که هواداران استرس قهرمانی را تا هفته آخر داشته باشند.
 استقلال خریدهایی جذاب در بازار نقل و انتقالات داشت و به اصطلاح بمب ترکاند.
اصطلاح بمب و خریدهای آنچنانی بیشتر برای جلب توجه مردم و رسانه‌ها است. از دیدگاه من بمب آن بازیکنی است که در زمین بهترین عملکرد را از خودش به جای بگذارد و دستورات سرمربی را به خوبی انجام بدهد. اگر قرار باشد یک نام بزرگ به تیم بیاید و نتواند عملکرد خوبی از خودش به جای بگذارد خب آن بمب عمل نکرده است! بعضی اوقات شاید یک بازیکن ۲۰ ساله که هیچکس او را نمی‌شناسد بمب واقعی آن تیم باشد. این اسامی هیچ مربی فنی‌ای را گول نمی‌زند و عملکرد بازیکن در زمین مشخص می‌کند بمب کیست. در مجموع امیدوارم خریدهای جدیدی که استقلال انجام داده بتوانند در مسیر رسیدن به قهرمانی به تیم بزرگ استقلال کمک کنند.
 موضوع مهم این روزهای استقلال محرومیت مهرداد محمدی برای دربی است.
بله من بابت این موضوع واقعاً ناراحت هستم چرا که مهرداد بازیکن باکیفیتی است و حضورش می‌توانست به استقلال کمک کند اما به نظرم در خصوص مهرداد می‌شد با ملایمت بیشتری برخورد کرد. شما دیدید که در چند سال گذشته یک بازیکن در اردوی تیم ملی چه اتفاقاتی را رقم زد اما تنها یک جلسه محروم شد! در آن مقطع مهرداد محمدی کمی عصبانی بود و کلمات درستی را استفاده نکرد اما اصل حرف او هم غلط نبود و تنها شیوه بیانش اشتباه بود که باید روی این موضوع کار شود. انتظار داشتم کمیته انضباطی با ملایمت بیشتری با مهرداد محمدی برخورد کند.

جستجو
آرشیو تاریخی