سعید راد یک پرسپولیسی شش آتشه بود

وطنخواه: اصلاً به بیرانوند حق نمی‌دهم

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار

رضا وطنخواه یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس در گفت و گوبا ایران ورزشی با ابراز تأسف شدید از درگذشت سعید راد هنرپیشه معروف گفت:سعید راد یکی از بهترین دوستان ما بود. هنرپیشه‌ای کم نظیر که یک پرسپولیسی شش آتشه بودند و در زمانی که خودم در پرسپولیس بازی می‌کردم به دلیل علاقه و دوستی بسیار نزدیکی که با اعضای تیم داشت حتی در بیشتر بازی‌های پرسپولیس که در شهرستان‌ها برگزار می‌شد همراه ما می‌آمد و هواداری به تمام معنا بود. واقعاً درگذشت ایشان همه مردم ایران خصوصاً پرسپولیسی‌ها را متأثر کرد، خصوصاً برای ما که سال‌ها سعید راد عزیز را دیده بودیم و از ایشان جز بزرگمنشی و علاقه شدید و عشق وافر به پرسپولیس چیز دیگری ندیده بودیم .
وطنخواه در ادامه در رابطه با مدعیان این فصل لیگ برتر بیست و چهارم افزود:چهار تیم پرسپولیس و استقلال به همراه سپاهان و تراکتور جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند اما با این وجود شخصاً به دلیل علاقه زیادی که به یحیی گل‌محمدی و کار فنی‌اش دارم اعتقاد دارم نباید از کنار فولاد هم به راحتی گذشت.
وطنخواه با انتقاد شدید از جدایی بعضی از ستاره‌های پرسپولیس تأکید کرد: من خوب می‌دانم که همین حالا بسیاری از ستاره‌های فوتبال حتی بازیکنان بزرگ زمان ما به لحاظ مالی شرایط خوبی ندارند چون زمان ما نه پولی بود نه از قراردادهای کلان مانند فوتبال حال حاضر خبری بود. به همین دلیل به بازیکنان حق می‌دهم به فکر آینده‌شان باشند اما این موضوع را اصلاً در خصوص بیرانوند قبول ندارم. به همین دلیل جدایی بیرانوند را بی‌معرفتی در حق پرسپولیس و هوادارانش می‌دانم چون بیرانوند به لحاظ مالی شرایط بدی نداشت و حتماً می توانست امسال هم در آسیا و ایران خیلی به پرسپولیس کمک کند.
او ادامه داد: حالا که بیرانوند جدا شده حتماً پرسپولیس باید دروازه‌بانی بزرگ جذب کند تا تیم لطمه نبیند. به هر حال هر بازیکنی هم از پرسپولیس جدا شود چیزی از بزرگی و ابهت این تیم کم نخواهد شد چه بسا ستاره‌های بسیار بزرگتر از بیرانوند هم رفتند اما دیدید که نام و برند پرسپولیس هنوز هم شماره یک فوتبال ایران باقی مانده و وجود دارد .
چپ پای سابق پرسپولیس در رابطه با جدایی عبدالکریم حسن نیز گفت: بازیکن قطری مدافع چپ خوبی بود اما از آنجا که منفعت خوبی نصیب باشگاه شد من فروش این بازیکن را به سود تیم می‌دانم چون حتماً با پولی که به باشگاه از این انتقال تزریق شده جدا از جذب یک مدافع چپ خوب و ایده‌آل شرایط مالی باشگاه هم سر و سامان می‌یابد .

جستجو
آرشیو تاریخی