خبر

تأکید نکونام به مدیران آبی
2 بازیکن از 3 گزینه خارجی را می‌خواهم
جواد نکونام، سرمربی استقلال تأکید کرده از
3 بازیکن شاغل در لیگ‌های خارجی که مد نظر او قرار دارند، 2 بازیکن جذب شوند.
یکی هافبک طراح فرانسوی که در لیگ عربستان است. یکی بازیکن کادیز که در لیگ اسپانیا بازی می‌کند و یکی هم علی کریمی است که استقلالی‌ها در روزهای اخیر بارها درباره او شنیده‌اند. سرمربی استقلال تأکید کرده
2 بازیکن از 3 بازیکن فوق‌الذکر به ترکیب این تیم اضافه شوند.
حالا باید دید مسئولان باشگاه استقلال در راستای عمل به برنامه‌های نقل و انتقالاتی این تیم چه تصمیماتی را اتخاذ خواهند کرد و آیا موفق به جذب بازیکنان مورد نظر خواهند شد یا خیر؟!

تأیید سرپرستی عالمی
بعد از طرح اسامی متعدد از سوی رسانه‌ها درباره سرپرست تیم، در نهایت باشگاه استقلال حکم به حضور ایمان عالمی در این سمت داد. روز گذشته این خبر از سوی باشگاه استقلال مورد تأیید قرار گرفت. پیش از اینکه عالمی در این پست قرار بگیرد، نام مهدی پاشازاده، فراز فاطمی مطرح شد که مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفتند از عالمی به عنوان سرپرست این تیم رونمایی کنند. عالمی پیش از آنکه به این سمت منصوب شود، در برهه‌ای به عنوان مربی در استقلال فعالیت داشت.
 

دلیل تعویق اردوی ترکیه
تیم فوتبال استقلال قصد دارد اردوی ۱۰ روزه‌ای را در کشور ترکیه برپا کند که طبق برنامه آبی‌پوشان از تاریخ پنجم تا پانزدهم مرداد این اردو را در کشور همسایه برگزار خواهند کرد. پیش از این قرار بود استقلالی‌ها از سوم مرداد راهی ترکیه شوند اما برنامه سفر به این کشور تغییر کرده است. اگر اتفاقی رخ ندهد استقلال در تاریخ جدید به اردوی مذکور خواهد رفت. یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب لغو اردوی استقلال شد، فراهم نبودن شرایط تمرینی با تیمی کامل است که نکونام نیز به آن اشاره کرده و خواستار برپایی اردو با حداکثر نفرات خود شده است. قرار است آبی‌ها در اردوی ترکیه دو بازی دوستانه را برگزار کنند.
 

جدایی مرادمند قطعی شد
محمد حسین مرادمند فصل بعد در استقلال حضور نخواهد داشت. مسئولان باشگاه استقلال به گوش این بازیکن رسانده‌اند که در لیست فصل بعد وجود ندارد و باید به فکر تیم جدیدی باشد. دو هفته پیش مرادمند مورد توجه باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته بود اما ظاهراً این باشگاه نیز از جذب بازیکن استقلال منصرف شده است. گفته می‌شود باشگاه تراکتور نیز خواهان جذب این مدافع نیست و باید دید در نهایت این بازیکن راهی کدام تیم می‌شود. شاید مرادمند ناگهان سر از نساجی درآورد.
 

معرفی یک آفریقایی به استقلال
کبانوی کنگویی گزینه جدید نکونام
به نوشته ایسنا، به تازگی بازیکنی اصالتاً کنگویی به استقلال وصل شده است. نام این بازیکن کبانو و متولد کشور فرانسه است. او که محصول آکادمی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن محسوب می‌شود، دوره کوتاهی برای برای این تیم -حدود یک‌دهه اخیر- به میدان رفته و بعد از آن تجربه بازی در تیم‌های کائن فرانسه، شارلروای و خنک بلژیک را در کارنامه‌اش دارد. در میان این تیم‌ها، دوران حضور کبانو در هنک قابل توجه بود و او در 46 بازی موفق شد 9 گل بزند و 6 بار روی گل‌های تیمش تأثیرگذار باشد. نکته مهم آنکه این وینگر کنگویی تجربه بازی در لیگ اروپا، لیگ برتر انگلیس، لیگ یک فرانسه و ژوپیترلیگ بلژیک را دارد که اتفاق مهمی محسوب می‌شود. نیسکنز کبانو در فصل اخیر رقابت‌های فوتبال باشگاهی امارات در ترکیب الجزیره به میدان رفت و 30 بازی در لیگ برتر، جام پادشاهی و لیگ‌کاپ امارات انجام داد و موفق به‌ثبت 6 گل و 6 پاس گل شد. جالب آنکه اوج درخشش وینگر آفریقایی برابر اتحاد کلبا بود که او در بازی رفت مقابل تیمِ تحت هدایت فرهاد مجیدی موفق به‌ثبت یک گل و یک پاس گل شد و در بازی برگشت هم در جدال با یاران مهدی قایدی یک ‌بار موفق به گلزنی شد تا روی 12 گل از 50 گل تیمش در فصل اخیر مؤثر باشد.
 

پنجره نقل و انتقالات تیم کریمی بسته است
براساس تازه‌ترین خبرهایی که از ترکیه به گوش می‌رسد، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه کایسری‌اسپور ترکیه باعث شده تا صدور رضایتنامه علی کریمی برای استقلال با اما و اگر همراه شود. پنجره نقل و انتقالات کایسری‌اسپور به دلیل بدهی بسته است و به همین دلیل مسئولان این باشگاه فعلاً تصمیمی برای صدور رضایتنامه کریمی نگرفته‌اند. این بسته بودن پنجره می‌تواند هم به سود استقلال باشد و هم به ضرر این تیم؛ چرا که مسئولان کایسری‌اسپور با دریافت مبلغ رضایتنامه می‌توانند بخشی از بدهی‌ها را پرداخت و پنجره نقل و انتقالات خود را باز کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی