درحالی‌که همه پست‌ها تقویت شد

استقلال در جست‌و‌جوی هافبک طراح

 درحالی‌که استقلال فصل گذشته با مشکلات بسیار زیادی از نظر مهره در خط هافبکش روبه‌رو بود، در نقل‌وانتقالات تابستانی هنوز اقدامی برای خرید هافبک طراح نکرده است.
هرچند که باشگاه استقلال تهران به کمک هلدینگ خلیج فارس در این پنجره نقل‌وانتقالاتی با جذب بازیکنانی نظیر رامین رضاییان، محمدحسین اسلامی، سامان فلاح، میلاد زکی‌پور و علیرضا کوشکی و تمدید با ستارگان فصل گذشته خود نظیر مهرداد محمدی، روزبه چشمی، نیک‌نفس و آرمین سهرابیان، توانسته رضایت هواداران را تا حدی جلب کند اما نکته جالب این است که آبی‌پوشان تاکنون خرید جدیدی در پستی که نیاز به تقویت داشتند، انجام نداده‌اند. در واقع استقلال جدایی حردانی، مردامند و جلالی را با جذب رامین رضاییان، فلاح و میلاد زکی‌پور ترمیم کردند و کوشکی و اسلامی هم به عنوان وینگر جذب شده‌اند اما تاکنون برای خرید یک هافبک طراح که مشکل عمده استقلال در فصل گذشته بود، اقدامی صورت نگرفته است.
 البته گفته می‌شود که نکونام به دنبال جذب بازیکن خارجی برای این پست است اما تاکنون در بین گزینه‌های مطرح شده پیرامون استقلال نامی از هافبک طراح خارجی به چشم نمی‌خورد. استقلال فصل گذشته بهترین هافبک خود یعنی مهدی مهدی‌پور را از دست داد و بعد از اینکه این هافبک از ترکیب استقلال دور شد، عملاً روند موقعیت‌سازی استقلال با نقصی جدی روبه‌رو گشت، به طوری که نکونام مجبور شد جلال ماشاریپوف را به خط هافبک بیاورد. حال باید منتظر ماند و دید، نکونام برای ترمیم این مشکل تیمش به سراغ کدام بازیکن خواهد رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی