نقل و انتقالات

شهریار مغانلو به اتحاد کلبا پیوست
باشگاه الاتحاد کلبا با شهریار مغانلو، مهاجم ۲۹ ساله سابق سپاهان ایران قراردادی ۲ ساله امضا کرد و این مهاجم ملی‌پوش تیم ملی ایران را به عضویت خود درآورد. مغانلو در طی 2 فصل اخیر ۴۱ گل در ۹۴ بازی به ثمر رساند و به دو عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران دست یافت. قهرمانی درجام حذفی با سپاهان هم یکی دیگر از افتخارات این مهاجم تیم ملی است. مغانلو در اتحادکلبا همبازی مهدی قایدی، دیگر ملی‌پوش ایرانی خواهد شد و  شماره ۷۰ را به‌تن خواهد کرد‌.
 

نورافکن با سلام نظامی در ملوان
امید نورافکن، ستاره چپ‌پای تیم سپاهان که برای گذراندن دوباره خدمت سربازی راهی ملوان انزلی شده، پیش از انتشار رسمی از سوی باشگاه، انتقال خود را به هوادارانش اعلام کرد. نورافکن در صفحه اینستاگرامش، تصویری از سلام نظامی خود را منتشر کرده تا به این ترتیب مشخص شود که فصل جدید در ملوان خواهد بود. او مشهورترین بازیکن سربازی است که این فصل به ملوان پیوسته و امیدوار است با درخشش در این تیم جایگاهش در تیم ملی را حفظ کند.
 

برادر کوچک‌تر محبی در خیبر
تیم خیبر خرم‌آباد که در لیگ بیست و چهارم به عنوان قهرمان لیگ یک حضور خواهد داشت، در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود، از مسعود محبی مدافع جوان سابق پارس جنوبی جم رونمایی کرد تا بدین ترتیب او فصل آتی را در لیگ برتر بگذراند. محبی که ۱۹ ساله و اهل بوشهر است، پرورش یافته آکادمی باشگاه شاهین بوده و سال قبل در ۲۶ مسابقه برای پارس جنوبی به میدان رفته و آمار یک گل، ۲ پاس گل و کسب یک پنالتی را نیز برای این تیم در لیگ آزادگان به ثبت رسانده است. این مدافع جوان برادر کوچکتر محمد محبی، وینگر سابق استقلال و فعلی روستوف است و با توجه به این انتقال، به نظر می‌رسد فرزند کوچک خانواده محبی هم قصد دارد مسیر برادر بزرگترش را در پیش بگیرد. خیبر غیر از این مدافع جوان، تونی فریتاس، حمید ملکی، عارف رستمی، علیرضا نقی‌زاده، محسن سفیدچقایی، محسن طرهانی و مهدی عبدی را جذب کرده است.
 

هافبک کروات به تراکتور پیوست


ایگور پوستونسکی پس از طی فرایند‌های قانونی و اخذ تأییدیه‌های لازم از جمله پشت سر گذاشتن تست پزشکی با امضای قرارداد رسمی شاگرد اسکوچیچ شد. این هافبک ۲۹ ساله اهل کرواسی، سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های واراژدین، زاگورِچ، اینتر زاپرشیچ و تیم اچ‌ان‌کی گوریتسا در کرواسی را در کارنامه دارد. پوستونسکی فصل گذشته به عنوان کاپیتان تیم واراژدین در لیگ برتر کرواسی در ۳۳ بازی به میدان رفته و ۸ گل و یک پاس گل نیز حاصل تلاش‌های او بوده است.
 
رحمتی جانشین شجاعی در هوادار
بعد از جدایی مسعود شجاعی از هوادار، مسئولان این باشگاه مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن یک مربی جدید انجام دادند و در نهایت با مهدی رحمتی به توافق رسیدند تا روی نیمکت این تیم بنشیند. رحمتی سابقه حضور در پدیده مشهد، آلومینیوم اراک و نساجی را به عنوان سرمربی در کارنامه دارد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی