با وجود مخالفت کارگروه نظارت

احتمال افزایش 100 میلیاردی سقف بودجه

پس از اعلام دستورالعمل حاکم بر قراردادها و سقف بودجه باشگاه‌ها، فدراسیون فوتبال روز شنبه جلسه‌ای برگزار کرد و در این جلسه برخی از بندهای این دستورالعمل تغییر کرد. بر این اساس دو قانون ممنوعیت عقد قرارداد بیش از یک سال با بازیکنان بالای 30 سال به 35 سال تغییر و تعداد سهمیه بازیکنان خارجی نیز از 1+4 به 1+5 افزایش پیدا کرد.
 پس از این اقدام صحبت‌هایی در خصوص افزایش 100 میلیارد تومانی سقف بودجه باشگاه‌ها مطرح و روز یکشنبه جلسه‌ای در این خصوص برگزار شد که یکی از اعضای حاضر در این جلسه نماینده سازمان بازرسی بود.
 طبق شنیده‌ها نماینده سازمان بازرسی در این جلسه مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد.
 در این بین شنیده می‌شود با وجود مخالفت نماینده سازمان بازرسی و چند نفر دیگر از اعضای حاضر در جلسه، پیشنهاد افزایش 100 میلیاردی همچنان روی میز فدراسیون فوتبال است و این احتمال وجود دارد که با وجود مخالفت‌های انجام شده در جلسه روز یکشنبه، این پیشنهاد از سوی فدراسیون فوتبال در هیأت رئیسه فدراسیون مورد بررسی قرار بگیرد.  این درحالی است که اعضای کارگروه نظارت بر قراردادها و سقف بودجه با قاطعیت از عدم افزایش سقف بودجه صحبت می‌کنند اما با توجه به تصمیمات لحظه‌ای فدراسیون فوتبال می‌توان گفت که احتمال افزایش سقف بودجه کماکان وجود دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی