خبر

توافق شفاهی رضاوند با استقلال
آرش رضاوند هافبک تیم استقلال پس از توافق با مسئولان این باشگاه قراردادش را با این تیم تمدید کرد. رضاوند طی هفته‌های گذشته جلسات متعددی را با مسئولان تیمش برگزار کرد و خواستار مطالبات سال‌های گذشته خود بود که پس از توافق طرفین گفته می‌شود این بازیکن یک فصل دیگر در خدمت استقلال خواهد بود. البته باشگاه هنوز اعلام رسمی نکرده است.

 
معادلات جدید خط حمله آبی ها
بابایی در آستانه خداحافظی
 رمضانی تمدید می کند
پس از جذب پنج بازیکن جدید که همگی آنها بزرگسال محسوب می‌شوند، لیست استقلال که پیش از این نیز از ظرفیت مجاز عبور کرده بود، با حضور پرتعداد بازیکنان، شلوغ‌تر از قبل است و آبی‌ها چاره‌ای جز جدایی چندین بازیکن از فهرست فصل قبل خود ندارند.  در این میان، احتمالاً شاهد تغییراتی در خط حمله استقلال باشیم. آبی‌پوشان در تلاش هستند تا با جذب یک مهاجم و وینگر خارجی دیگر، در کنار گوستاوو بلانکو، مهرداد محمدی، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمدحسین اسلامی، قوای تهاجمی خود را بیش از پیش قدرتمندتر کنند. در صورت جذب دو عنصر تهاجمی، استقلال چاره‌ای جز خروجی در این پست نخواهد داشت. آبی‌ها در شرایطی سوم مرداد راهی اردوی ترکیه می‌شوند که می‌بایست تکلیف برخی بازیکنان این تیم مشخص شود. پیمان بابایی که قراردادش با تیم به پایان رسیده، به احتمال زیاد جدا می شود. گفته می‌شود گل‌گهر به دنبال جذب بابایی است و رمضانی نیز از چند تیم پیشنهاداتی دارد اما گفته شده این بازیکن در استقلال می ماند.جواد نکونام اعتقاد دارد تا زمانی که بازیکن جدیدی جذب نشود، از تیم فصل قبل، بازیکنی جدا نشود.  


وداع با یامگا با فسخ توافقی
کوین یامگا مدافع خارجی تیم استقلال روز یکشنبه گذشته وارد تهران شد. یامگا که یک فصل دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد، برای جدایی از این تیم باید با مسئولان باشگاه به توافق برسد. مسئولان استقلال قصد دارند با یامگا فسخ توافقی انجام دهند تا بتوانند بازیکن خارجی جایگزین جذب کنند. یامگا به دلیل آسیب‌دیدگی، بخشی از بینایی‌اش را از دست داده است.
 

آلومینیوم، خالدآبادی را می‌خواهد
محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره وضعیت جذب محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان استقلال می‌گوید: «دوست داریم بر اساس ضوابط حرکت کنیم و برای جذب خالدآبادی با باشگاه استقلال وارد مذاکره می‌شویم. او یک برگه فسخ در اختیار دارد، اما این فسخ را در سازمان لیگ ثبت نکرده است. خالدآبادی می‌خواست به باشگاه خارجی برود و این برگه فسخ را برای آنها ارسال کرده است.» رجائیان در پاسخ به این پرسش که آیا فسخ قرارداد خالدآبادی با استقلال وجاهت قانونی دارد یا خیر، اینطور می‌گوید: «این بازیکن را فرستادیم تا موضوع را پیگیری کند و بفهمد که این فسخ، قانونی است یا خیر. کمیته وضعیت قرار است در این باره اظهارنظر کند. نامه فسخ خالدآبادی با امضای مدیرعامل باشگاه (استقلال) به چند باشگاه ایمیل شده است و این می‌تواند یک سند باشد.»


واکنش کریمی به شایعه بازگشت به ایران
یکی از بازیکنانی که طی روزهای گذشته نام او بارها برای پیوستن به استقلال مطرح شده و مسئولان باشگاه نیز تلاش‌هایی برای جذبش انجام دادند، علی کریمی است. هافبک باتجربه فوتبال ایران که سوابق زیادی در اروپا دارد و این روزها در عضویت کایسری اسپور ترکیه است، حالا مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته. باشگاه استقلال چند روز قبل برای جذب علی کریمی به طور رسمی با باشگاه کایسری اسپور نامه‌نگاری کرد، اما هنوز پاسخی از سوی این باشگاه دریافت نکرده است. اصلی‌ترین مشکلی که باعث شده مسئولان کایسری پاسخی برای استقلال نداشته باشند، پنجره بسته نقل و انتقالاتی این باشگاه است. باشگاه ترکیه‌ای با توجه به عدم توانایی در جذب بازیکنان جدید، قصد بر حفظ همه نفرات خود دارد و به همین خاطر علاقه‌مند به ماندن علی کریمی است. در چنین شرایطی علی کریمی که در گذشته نیز پیراهن استقلال را برتن داشته و یکی از بازیکنان محبوب طرفداران آبی‌های پایتخت است، هیچ واکنش رسمی به درخواست استقلال نداشته و منتظر تصمیم‌گیری باشگاه ترکیه‌ای درباره خودش است. جالب اینکه کریمی این روزها بی‌توجه به شایعات مربوط به بازگشت خودش به استقلال، تصاویر تمرین با کایسری اسپور را در صفحه شخصی‌اش منتشر می‌کند و آمادگی‌اش را به رخ می‌کشد.

جستجو
آرشیو تاریخی