خبر

استقلال همچنان بدون سرپرست
 داستان بی‌سرپرستی استقلال همچنان ادامه دارد. بعد از اینکه مجوز آتیلا حجازی برای نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست باشگاه در فصل بیست و سوم صادر نشد، در روزهای اخیر شایعات و نام‌هایی تحت عنوان سرپرست جدید استقلال مطرح شد که قرار بود همزمان با شروع تمرینات استقلالی‌ها برای فصل بیست و چهارم، از سرپرست جدید هم رونمایی شود اما برخلاف شنیده‌ها در حالی که تمرینات استقلال چند روزی است شروع شده همچنان خبری از سرپرست جدید استقلال نیست. در شرایطی که حضور سرپرست در این برهه پیش فصل برای اطلاع‌رسانی‌ها لازم و ضروری به نظر می‌رسد، باشگاه به جای حل کردن این مسأله فردی به نام قاضی نوری را به عنوان مدیر اجرایی انتخاب کرده است تا فعلاً وظایف سرپرست نداشته باشگاه را انجام دهد. حالا باید دید قبل از شروع لیگ بیست و چهارم تکلیف این موضوع مشخص می‌شود یا همان‌طور که استقلال فصل قبل، لیگ برتر را بدون سرپرست به پایان رساند، فصل جدید را هم بدون سرپرست شروع خواهد کرد.
 

جدایی خالدآبادی
 یا گلر بوسنیایی؟
 ترافیک در خط دروازه استقلال حالا باعث جدایی یک بازیکن در روزهای آینده می‌شود. در حالی که روزهای قبل وضعیت سید حسین حسینی دروازه‌بان فصل قبل باشگاه مشخص نبود، مدیران استقلال ودران کیوسفسکی دروازه‌بان بوسنیایی را به خدمت گرفت. بعد از این ماجرا حالا گویا مشکلات حسینی برطرف شده است و او با گرفتن مجوز فصل جدید هم می‌تواند درون دروازه استقلال بایستد. با این شرایط حالا وضعیت محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان ذخیره آبی‌ها و گلر بوسنیایی جدید استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و یکی از این دو باید از استقلال جدا شوند. البته که ممکن است خالدآبادی به‌خاطر خدمت سربازی مجبور شود به باشگاه ملوان انزلی پیوسته و استقلال را ترک کند که در چنین شرایطی دروازه‌بان بوسنیایی سر جای خود باقی خواهد ماند.
 

چانه‌زنی‌های مالی
حردانی و استقلال
شایعات زیادی مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با صالح حردانی مدافع استقلال به گوش می‌رسد که روزنامه ایران ورزشی در روزهای قبل به عنوان اولین نشریه این خبر را منتشر کرده بود. برخلاف شنیده‌ها اما حردانی به نزدیکان خود اعلام کرده است که امکان رفتنش به باشگاه رقیب خیلی کم است، احتمالاً در استقلال ماندنی می‌شود و یا روانه اصفهان برای حضور در سپاهان خواهد شد. به نظر می‌رسد مشکل حردانی برای تمدید قرارداد با استقلال مسائل مالی و بدهی‌ها است و در صورتی که مطالبات او پرداخت شود به احتمال زیاد با استقلال تمدید کرده تا فصل بعد هم با پیراهن آبی‌ها به میدان برود. حالا باید دید هلدینگ خلیج‌فارس با پرداخت بدهی‌های این مدافع او را ترغیب به ماندن در استقلال می‌کند تا شرایط جور دیگری پیش رود و این بازیکن روانه باشگاه دیگری شود.
 

بازگشت منتظر بعد از المپیک
تکلیف منتظر محمد بازیکن عراقی استقلال بعد بازگشت از المپیک پاریس به همراه تیم ملی کشورش مشخص می‌شود. با پایان لیگ بیست و سوم و اتمام قرارداد این بازیکن با تیم مس رفسنجان او حالا بازیکن استقلال محسوب می‌شود اما هنوز تکلیفش برای ماندن یا نماندن در جمع آبی‌پوشان مشخص نیست.
 در حالی که جواد نکونام فصل قبل او را در لیست خروجی باشگاه قرارداد، به نظر نمی‌رسید این فصل هم علاقه‌ای برای به کار گرفتن او داشته باشد اما گویا شرایط جور دیگری پیش رفته است و اینطور که شنیده می‌شود نکونام با تغییر عقیده خواهان ماندن منتظر محمد در استقلال است. هافبک عراقی فعلاً با تیم ملی کشورش راهی المپیک پاریس خواهد شد و احتمالاً بعد از بازگشت از پاریس تکلیف او با باشگاه استقلال مشخص خواهد شد. شاید او تنها بازیکن طراح خط میانی تیم باشد؟!
 

فلاح نزدیک به در ورودی استقلال
 مذاکرات باشگاه استقلال با سامان فلاح مدافع گل‌گهر همچنان ادامه دارد. مسئولان باشگاه در روزهای قبل اقداماتی برای جذب این بازیکن کرده‌اند و گویا مذاکرات فلاح با آبی‌ها تا حد زیادی مثبت بوده است و حالا چانه‌زنی‌ها بر سر مسائل مالی است.
 گویا مبلغ پیشنهادی او با چیزی که باشگاه در نظر دارد متفاوت است و حالا مدیران استقلال درصدد هستند تا بعد از تزریق بودجه با مبلغ پیشنهادی این مدافع موافقت کرده و رسماً او را جذب کنند. اینطور که به نظر می‌رسد چیزی به استقلالی شدن فلاح نمانده است و حالا باید دید در روزهای آینده توافقات نهایی بین او و باشگاه صورت می‌گیرد یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی