استقلال باز هم با سانترها موقعیت می‌سازد

هافبک طراح فراموش نشود

تیم فوتبال استقلال این روزها در حالی مشغول انجام روند نقل و انتقالات است که در لیست‌های خرید منتشر شده از جواد نکونام نامی از یک هافبک طرح دیده نمی‌شود. این تیم پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور در خط هافبک دچار مشکلات عدیده شد تا جواد نکونام مجبور شد جلال ماشاریپوف را یک خط به عقب بیاورد و در پست هافبک بازی دهد.
انتظار می‌رفت که استقلال برای فصل پیش رو ویژه‌ترین خریدهایش را به خط میانی معطوف کند اما تاکنون آبی‌پوشان تنها قرارداد روزبه چشمی را در خط میانی تمدید کردند و هنوز اخباری در خصوص خرید یک هافبک پلی‌میکرجدید از اردوگاه آبی به گوش نمی‌رسد.
 در لیست جواد نکونام نام بازیکنانی چون سامان فلاح، مهدی تیکدری، رامین رضاییان و جواد آقایی‌پور به چشم خورده است و همچنین محمدحسین اسلامی مهاجم سابق ذوب‌آهن، میلاد زکی‌پور مدافع چپ سابق سپاهان و دو بازیکن بوسنیایی در پست‌های وینگر و ‌دروازه‌بان نیز به صورت رسمی خریداری شده‌اند اما هیچ یک برای پر کردن خلأهای موجود در خط میانی گزینه مطلوبی نیستند و در دیگر پست‌ها بازی می‌‌کنند.
هر چند که شایعاتی مبنی بر مذاکرات استقلال با محمد کریمی در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات به گوش می‌رسید اما این بازیکن هم در نهایت قراردادش را با سپاهان تمدید کرد تا در نقش جهان ماندنی شود. اکنون در نقل و انتقالات استقلال، نیاز مبرم به یک هافبک بازیساز احساس می‌شود و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده این باشگاه برای حل کردن این مشکل چه اقدامی خواهد کرد.
بدون شک اگر جواد نکونام در این پست اقداماتی انجام ندهد با مشکل مواجه خواهد شد و تجربه نیز نشان داده تمدید قرارداد رضاوند گره از کار آبی‌ها باز نخواهد کرد و این بازیکن قادر نیست به یک بازیکن محوری تبدیل شود. مگر اینکه برای منتظر محمد چنین نقشی تعریف شود که باید دید بازیکن عراقی قادر به حل مسأله مهم در خط میانی استقلال خواهد بود یا خیر؟!
جستجو
آرشیو تاریخی