خبر

یک اسپانیایی باسابقه
در لیست نکونام
جواد نکونام در حال بررسی وضعیت فنی یک بازیکن از لالیگا است. نام این بازیکن هنوز فاش نشده اما نزدیکان به جواد نکونام درباره گزینه مورد نظر اعلام کرده‌اند که وی بازیکن باتجربه در لیگ اسپانیا محسوب می‌شود و وضعیت فنی مطلوبی دارد. قرار است نکونام بعد از تأیید نهایی این بازیکن که در پست مهاجم بازی می‌کند، ادامه مذاکرات را به عهده باشگاه سپرده تا درباره رقم قرارداد و توافقات بعدی با این بازیکن به گفت‌و‌گو پرداخته شود تا اگر توافق نهایی حاصل شد، زمینه‌ساز حضور این بازیکن در استقلال شوند و هفته آینده شاهد عقد قرارداد با این بازیکن باشیم.
 

سامان فلاح در سبد خرید استقلال
سامان فلاح یکی از بازیکنانی است که در روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه استقلال داشته است. فلاح که سابقه بازی برای تیم ملی را هم در کارنامه دارد و یکی از بازیکنان جوان در فوتبال ایران محسوب می‌شود، از نظر نکونام می‌تواند در فصل جدید به استقلال یاری رساند. مذاکرات با فلاح از زمانی جدی شد که جواد نکونام نام این بازیکن را به باشگاه استقلال داد. اگر اتفاق خاص و عجیبی رخ ندهد فلاح نیز در روزهای آتی به استقلال خواهد پیوست و تبدیل به یکی ازخریدهای این تیم در فصل جدید خواهد شد. فلاح قابلیت بازی در پست دفاع میانی را دارد و بازیکن بسیار مستعدی محسوب می‌شود فلاح فصل پیش به تیم گل‌گهر سیرجان پیوست واکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.
 

توقف مذاکرات با مرادمند
باشگاه استقلال دیگر با محمد حسین مرادمند مذاکره جدیدی نخواهد داشت. در آخرین صحبت‌هایی که میان باشگاه استقلال و این مدافع انجام شد، دستمزد نهایی که باشگاه قادر به پرداخت آن است، به مرادمند پیشنهاد شد. بنا است این بازیکن درباره پیشنهادی که باشگاه استقلال داده فکر و نظر نهایی‌اش را اعلام کند. البته در این مذاکرات مشخص شد که میان دستمزد دلخواه مرادمند با چیزی که باشگاه استقلال مد نظر دارد، فاصله بسیاری است و شاید در نهایت این اختلاف موجب جدایی مرادمند از استقلال شود. چیزی که پیدا است مسئولان باشگاه استقلال به مرادمند اعلام کرده‌اند که دیگر مذاکره جدیدی صورت نخواهد گرفت و تنها برای عقد قرارداد نهایی است که بار دیگر با این بازیکن نشست برگزار خواهد شد.


پنجره باز شد
یکی از اتفاقات خوبی که در روزهای اخیر رخ داد پرداخت مطالبات آمانوف بود. این بازیکن استقلال را محکوم کرده بود که به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته شد. اگر وضعیت به همین منوال باقی می‌ماند باشگاه استقلال قادر به ثبت قرارداد بازیکنان خود نبود. برای اینکه چنین مشکلی نباشد باشگاه استقلال با پرداخت‌ طلب ۳۳۷ هزار دلاری عزیزبک آمانوف، پرونده این بازیکن ازبکستانی را بست تا خطری دیگر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را تهدید نکند.

جستجو
آرشیو تاریخی