خبر

بازی تدارکاتی بعد از تمرینات بدنسازی
بازیکنان استقلال تا زمانی که پروسه بدنسازی را به طور کامل طی نکنند، بازی تدارکاتی انجام نخواهند داد. بعد از پایان فرایند بدنسازی، برگزاری بازی تدارکاتی در دستورکار قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که در اردوی ترکیه نیز به دلیل تمرکز روی تمرینات بدنسازی، از بازی تدارکاتی خودداری شود تا بازیکنان احیاناً در کوران بدنسازی با مصدومیت‌های احتمالی ناشی از برگزاری بازی تدارکاتی در زمان نامناسب مواجه نشوند.


رضاییان مورد توجه استقلالی‌ها
رامین رضاییان همچنان مورد توجه طیف بسیاری از هواداران استقلال قرار دارد و تا زمانی که تیمش را انتخاب نکند، این توجه ادامه خواهد داشت. استقلالی‌ها در روزهای آغازین نقل و انتقالات با این بازیکن مذاکراتی انجام دادند. حتی طبق خبرهایی که ایران ورزشی به دست آورده نکونام شخصاً با این بازیکن صحبت کوتاهی هم داشته اما رضاییان به سرمربی استقلال اعلام کرده که قصد دارد در خارج از ایران به فوتبال ادامه دهد. استوری اخیر رضاییان اما هواداران استقلال را امیدوار کرده که این بازیکن راضی به حضور در استقلال شود. رضاییان به تازگی گفته هرجا دوست داشته باشد، می‌رود. هرچند که باید دید این بازیکن با انتخاب استقلال آیا می‌تواند حجم عظیمی ازانتقادات از جانب پرسپولیسی‌ها را تحمل کند یا خیر؟!


اردوی خارجی منوط به تکمیل تیم

بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره استقلال در ترکیه اردو می‌زند. در حالی که قبل از این مدیران استقلال مقصدهای زیادی برای اردوی خارجی تیم در نظر گرفته و بارها صحبت‌هایی درباره حضور در اسپانیا، ترکیه و حتی ارمنستان شده بود، حالا اینطور که شنیده می‌شود حضور آبی‌پوشان در اردوی ترکیه قطعی شده است. البته که اردوی ترکیه منوط به تکمیل خریدهای استقلال در بازار نقل و انتقالات و جذب بازیکنان مدنظر جواد نکونام است تا تیم به حدنصاب رسیده و تعداد بازیکنان حداقل به 20 نفر برسد. این روزها موتور مسئولان استقلال به تازگی روشن شده و فعالیت‌شان در بازار نقل و انتقالات بهتر شده است، حالا باید دید روند مذاکرات مدیران باشگاه با لیست ورودی و تمدیدی‌ها در روزهای آینده چطور پیش می‌رود تا هرچه زودتر تیم تکمیل شده و تدارکات اردوی ترکیه فراهم شود.
 

 دستیاران نکونام گوش به زنگ مدیران
 دستیاران جواد نکونام همچنان تکلیف خود را نمی‌دانند. بعد از مشخص شدن تکلیف جواد نکونام و ماندن او در استقلال، خبری از مذاکره با دستیاران او نیست. در روزهای قبل حتی خبرهایی مبنی بر جذب دستیار خارجی به گوش می‌رسید که حالا با این دست فرمان مدیران استقلال و در شرایطی که هنوز تکلیف دستیاران داخلی نکونام مشخص نیست، به نظر می‌رسد پروژه جذب دستیار خارجی هم منتفی شده باشد. اینطور که شنیده می‌شود معلوم نیست کدام یک از دستیاران فصل قبل نکونام، در استقلال می‌مانند و شایعات زیادی درباره قطع همکاری با بعضی از آنها به گوش می‌رسد. باید منتظر ماند و دید که تصمیم باشگاه در این زمینه چه خواهد بود و در روزهای آینده کدام یک از دستیاران نکونام ماندنی می‌شوند و کدام یک رفتنی.
 

ادامه مذاکره با چشمی، حردانی و رضاوند
مذاکرات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با سه بازیکن همچنان ادامه دارد. در حالی که باشگاه استقلال در روزهای قبل مذاکرتی برای تمدید قرارداد با روزبه چشمی، مدافع فصل قبل انجام داده بود، همچنان با این بازیکن به نتیجه نرسیده است و اینطور که شنیده می‌شود این پروسه ادامه دارد. علاوه بر چشمی، مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا با صالح حردانی دیگر مدافع و آرش رضاوند هافبک فصل قبل خود به توافق رسیده تا آنها را در تیم نگه دارند. چشمی مدافع باتجربه آبی‌ها فصل قبل عملکرد خوبی داشت و در 28 بازی که به میدان رفت 2 گل هم وارد دروازه حریفان کرد. آرش رضاوند هم در 29 بازی برای نکونام به میدان رفت که 1 گل به ثمر رساند. صالح حردانی هم 12 بازی در ترکیب استقلال بوده که سهم او یک گل در لیگ بیست و سوم بود.
 

تکلیف لباس استقلال مشخص می‌شود
هیأت مدیره استقلال در اولین جلسه اختیار انتخاب برند لباس را به فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی داد. در حالی که چیزی به شروع رقابت‌های فصل بیست و چهارم لیگ برتر نمانده است، هنوز تکلیف برند لباسی که قرار است بازیکنان استقلال بپوشند معلوم نیست. در حال حاضر باشگاه چند گزینه دارد و در حال بررسی آنها است که احتمالاً تکلیف این موضوع هم تا چند روز آینده مشخص می‌شود. استقلال در فصول اخیر با برند ایرانی وارد لیگ شده و پیش‌بینی می‌شود همین رویه را همچنان ادامه دهد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی