خبر

محاسبات اشتباه درباره فخرالدینی
میلاد فخرالدینی که در نیم‌فصل به استقلال پیوست، نتوانست در ترکیب آبی‌ها نمایش مطلوبی از خود به جا بگذارد. این بازیکن که درپست دفاع و هافبک راست بازی می‌کند، به دلیل اینکه توفیقی در این تیم نداشت، در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته و نکونام دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد. فخرالدینی در تیم آلومینیوم اراک شرایط بهتری داشت و بازیکن اثربخشی بود اما فضای سخت بازی در استقلال و سن بالای این بازیکن باعث شد تا روزگار خوشی را درترکیب استقلال تجربه نکند و آرام آرام از ترکیب اصلی نیز دور شود. شاید اگر فخرالدینی در تیم آلومینیوم اراک باقی می‌ماند نتیجه مطلوب‌تری از فصل بیست‌وسوم به دست می‌آورد و بازگشت به استقلال به عنوان یک تصمیم اشتباه از سوی او تلقی و درتاریخ ثبت نمی‌شد.
 

تراکتور به دنبال وسوسه رضاوند
گفته می‌شود آرش رضاوند درحال مذاکره با باشگاه تراکتور است. تراکتوری‌ها در فصل جاری برخی بازیکنان سرخابی را مدنظر قرار داده‌اند که رضاوند نیز بعد از ناکامی در مذاکره با استقلال به سمت این تیم گرایش پیدا کرده است. گفته شده به این بازیکن پیشنهاد بالایی هم داده‌اند. هرچند که این خبر بعید است مسئولان باشگاه استقلال را برای افزایش دستمزدی که برای این بازیکن در نظر گرفته‌اند ترغیب کند. نزدیکان به باشگاه استقلال احتمال می‌دهند که در روزهای آتی رضاوند با باشگاه استقلال تمدید کند.
 

بابایی در سومقایت
پیمان بابایی فصل موفقی را با استقلال پشت سر نگذاشت اما در هرحال گفته می‌شود این بازیکن پیشنهادی از تیم سومقایت آذربایجان به دستش رسیده است. این تیم در پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا حضور خواهد داشت و اگر بابایی به این تیم ملحق شود، فرصت خوبی در اختیار خواهد داشت که در رقابت‌های باشگاهی در اروپا خودی نشان دهد. به هرحال ماجرای بابایی با استقلال تمام شده است و این بازیکن باید به فکر تیم جدیدی باشد. شاید حضور درلیگ‌های خارجی تا حدی بابایی را احیا کند.


بازیکنی که فقط سابقه بازی در یک باشگاه دارد
اسلامی، خرید امیدوارکننده استقلال
محمدحسین اسلامی به عنوان یک خرید خوب برای استقلال به شمار می‌رود. این بازیکن سابق ذوب‌آهن اصفهان، در 69 بازی برای تیمش به میدان رفته و توانسته روزهای خوبی را با این تیم سپری کند. اسلامی در بازی‌هایی که به میدان رفته، توانسته 9 بار دروازه حریفان ذوب‌آهن را باز کند. این بازیکن خوب فوتبال کشورمان توانایی بازی در پست هافبک هجومی را دارد و در همین پس 5 پاس گل هم داده است. اسلامی در تیم ملی امید کشورمان هم به میدان رفته است. این بازیکن با حضور در استقلال و احتمالاً درخشش در جمع آبی‌ها حتی می‌تواند پیراهن تیم ملی را هم به تن کند. جالب است که اسلامی فقط برای ذوب‌آهن بازی کرده است و استقلال دومین تیم این بازیکن خواهد بود، این بازیکن جوان استقلال، به لحاظ اینکه تنها در یک تیم به میدان رفته، می‌تواند تمرکز خوبی در بازی‌ها داشته باشد و البته درخشش او در کنار آبی‌پوشان، این بازیکن را بیشتر از گذشته به فوتبالدوستان معرفی خواهد کرد. اسلامی البته کار سختی در کنار سایر ستاره‌های استقلال خواهد داشت، او برای رسیدن به ترکیب استقلال روزهای سختی خواهد داشت و درخشش در این تیم برای اسلامی راحت نخواهد بود. شاید لازم باشد بزرگانی همچون روزبه چشمی که از تجربه بالایی در استقلال برخوردارند، اسلامی را در راه رشد و پیشرفتش کمک کنند تا استقلال به مرور صاحب یک بازیکن با ارزش و آینده‌دار شود.

جستجو
آرشیو تاریخی