خریدهای استقلال گزینه‌های بدی نیستند

روشن: بهتر است نکونام با نظر کمیته فنی خرید کند

محمدرضا رحیم پور
خبرنگار


این روزها استقلال وضعیت مشخصی ندارد همین موضوع موجب نگرانی هواداران استقلال شده است و آنها اعتقاد دارند که این باشگاه زمان لازم را برای جمع کردن یک تیم قدرتمند از دست می‌دهد. در همین راستا به سراغ حسن روشن رفتیم تا با او در خصوص آخرین وضعیت استقلال صحبت کنیم:
 
اوضاع استقلال زیاد رضایت بخش به نظر نمی رسد و هواداران بابت این اوضاع گلایه دارند؟
متأسفانه در سال‌های اخیر، وضعیت سرپرستی استقلال خوب نبوده، نه اینکه اسامی بد باشند اما به تنهایی نمی‌شود کاری کرد؛ برای اینکه حواشی استقلال جمع شود، باید همه پیشکسوت‌ها به باشگاه کمک کنند. برای اینکه استقلال به ثبات و آرامش برسد باید ابتدا هیأت مدیره این تیم تشکیل شود و آنها مدیرعامل انتخاب کنند و مدیرعامل هم کمیته فنی را متشکل از پیشکسوتان باشگاه ایجاد کند تا این کمیته هم بر روند نقل‌وانتقالات نظارت شود و هم باشگاه به ثبات مدیریتی برسد.
سرنوشت سرپرست جدید تیم هم مشخص نیست؟ دقیقا همان اتفاقی که فصل گذشته مشکلات زیادی را به وجود آورد.
نباید این طور باشد، من سال گذشته وقتی بین نکونام و سامره اختلاف پیش آمده بود و می‌گفتند که سامره نباشد، به خطیر گفتم که او را کنار بگذارد اما او به من گفت که سامره رفیقش است ولی در نهایت قانع شد که سامره نباشد. همه قابل احترام رهستند اما انتخاب باید براساس شایستگی‌ها انجام شود، استقلال واقعاً بچه‌های خوبی دارد و درست است که اکنون دچار چنددستگی در بین آنها شدیم اما این موضوع هم به علت مدیریت نکردن خوب باشگاه است. بهتر است باشگاه سریعاً کمیته فنی را شکل دهد تا این کمیته هم بر خرید‌های باشگاه نظارت داشته باشند، هم سرپرست را انتخاب کند و به صورت دوره‌ای به هواداران این تیم گزارش بدهد.
‌با وجود این اما جواد نکونام تاکنون دو خرید برای تیمش داشته آن هم درحالی که کمیته ‌فنی شکل نگرفته است.
به نظرم نکونام اشتباه کرده که بدون نظر کمیته فنی اقدام به خرید بازیکن کرده، بهتر بود این مربی با بازیکنان مدنظرش به توافق مادی و معنوی می‌رسید و بعد نفراتش را به تأیید کمیته فنی می‌رساند. اکنون نکونام همان دست‌فرمان فصل گذشته را پیش گرفته و نهایتاً هم در آخر فصل همان آش و همان کاسه است. مطمئن باشید اگر نکونام نفراتش را به کمیته‌فنی معرفی می‌کرد، این کمیته با خرید همه این بازیکنان موافقت می‌کرد. اکنون هم استقلال بازیکنان بدی نخریده اما بحث احترام هم پراهمیت است.

جستجو
آرشیو تاریخی