صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • المپیک
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نود و نه - ۱۸ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نود و نه - ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۶

پشت پرده بند فسخ قرارداد بیرو؛ مشکلات اقتصادی!

بخش عمده‌ای از صحبت‌های رضا درویش در نشست خبری مربوط به معارفه گاریدو درباره بیرانوند بود و او مجبور شد به سؤالات پینگ‌پنگی یکی از خبرنگاران جواب بدهد.
درویش در پاسخ به این پرسش که «اگر به عقب برگردید باز هم حاضر می‌شوید که به قرارداد بیرانوند الحاقیه‌ای اضافه کنید؟»، گفت: در مفاد آن الحاقیه چیزی ندارد که اگر الان باشم یا سال دیگر بیایم مشکلی پیش بیاید. یک الحاقیه بود که پیشنهاد شد به قرارداد این بازیکن اضافه شود، البته موضوع الحاقیه از زمانی پیش آمد که سازمان لیگ اعلام کرد مبلغ 20 میلیون تومان قرارداد بیرانوند اضافه است و باید تصحیح شود تا مشکلی پیش نیاید. به هر حال این الحاقیه اضافه شد و من هم گفتم که من اضافه کردم. جالب اینکه هیچ‌کس نمی‌پرسد که آیا بندی از این الحاقیه اجرا نشده است که باعث بروز مشکل شود. در این الحاقیه آمده بیرانوند حداکثر تا 15 روز بعد از مسابقات مبالغی که ‌طلب دارد را دریافت کند و قبل از پایان این مدت این مبالغ به بیرانوند پرداخت شد. او در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه دلیلی داشت باشگاه به بیرانوند فرصت 15 روزه پرداخت مطالباتش پس از پایان فصل را بدهد، گفت: به هر جهت توجیهی بود که بیرانوند داشت. حتماً مشکلات مالی داشته است! الحاقیه اصلاً محل بروز مشکل نبود و اگر دو روز زودتر هم می‌گفت پولم را بدهید، ما مشکلی نداشتیم و باشگاه محل تفاهم بود. ما بازیکنی داشتیم که هنوز لیگ تمام نشده بود و به ما گفت پولم را بدهید.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه همه اهالی فوتبال نسبت به شخصیت بیرانوند شناخت دارند و او دنبال فرصتی بود تا قراردادش را فسخ کند، گفت: سؤال من این است که این فرصت ایجاد شد؟ بیرانوند سال گذشته هم غیرقانونی فسخ کرد. مسئولان ذیربط در کمیته‌های تعیین وضعیت و انضباطی باید بگویند که این فسخ درست بوده است یا نه. ما بر اساس مفاد الحاقیه هیچ کدام از بندهای الحاقیه را نیمه‌تمام نگذاشتیم و قبل از موعد مقرر تمام دیون‌مان را پرداخت کردیم. متأسفانه اصل موضوع را همه کنار گذاشتند و به حاشیه‌ها توجه می‌کنند. اگر به جای 15 روز باشگاه در 16 روز پرداخت می‌کرد، محل سؤال بود که با توجه به اینکه بیرانوند به زمان دریافت اینقدر حساس است چرا 15 روز نوشتید و در 16 روز دادید، این باید محل سؤال شود ولی اگر در 10-12 روز پرداخت کردید، محل اشکال نیست. درست است؟
درویش در پاسخ به این پرسش که «امکان بازگشت بیرانوند به پرسپولیس هست؟»، گفت: او قراردادش را فسخ کرده است و باید ببینیم در کمیته تعیین وضعیت امکان برگشت هست یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی