خبر و مصاحبه

بدون بازیکن تمرینات لغو شد
درحالی‌که هنوز تکلیف بسیاری از بازیکنان استقلال روشن نشده شروع تمرینات نیز امکان‌پذیر نخواهد بود و برگزاری تمرین تا روشن شدن وضعیت قرارداد بازیکنان به تعویق خواهد افتاد. روز گذشته مدیران استقلال صحبتی با جواد نکونام داشتند و قرار شد تا زمانی که تکلیف بازیکنان مشخص نشده، تمرینات نیز انجام نشود. استقلال درحال حاضر بازیکنان چندانی که تحت قرارداد این باشگاه باشند، دراختیار ندارد.
 

تزریق پول به باشگاه استقلال
خبرگزاری آنا مدعی شد، بودجه‌ای 200 میلیارد تومانی قرار است در حساب باشگاه استقلال قرار بگیرد تا بدهی‌های سال گذشته بازیکنان و بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود. این خبر درحالی منتشر شده که برخی بازیکنان اعداد و ارقامی به باشگاه استقلال برای عقد قرارداد پیشنهاد داده‌اند که بخش قابل‌توجهی از این بودجه را به خود اختصاص خواهند داد که البته مدیران باشگاه استقلال در مقابل پیشنهادهای خارج از عرف تاکنون ایستادگی کرده‌اند.
 

حردانی هم به توافق رسید

یکی دیگر از بازیکنان ملی‌پوش استقلال نیز قرارداد خود را به طور رسمی در روزهای پیش‌رو به امضا خواهد رساند. باشگاه استقلال در روزهای اخیر با حردانی مذاکراتی انجام داد و درنهایت موفق شد نظر مساعد این بازیکن را جلب کرده و برای عقد قرارداد با حردانی نیز به جمع‌بندی نهایی دست یابد.  حردانی در روزهای اخیر از پرسپولیس نیز پیشنهاد دریافت کرده بود و جبهه سرخ به دنبال جذب او بود اما باشگاه استقلال مانع این کار شد و حردانی نیز تمایلی به رفتن به تیم رقیب از خود نشان نداده است.
 

حسینی همچنان بلاتکلیف
وضعیت سیدحسین حسینی با استقلال هنوز مشخص نشده و این دروازه‌بان نیز هر از گاهی با انتشار استوری‌هایی حس خود را از وضعیت امروزش بیان می‌کند.  باشگاه استقلال در نظر دارد در روزهای آتی با این بازیکن نیز به توافق برسد و او را جذب کند اما تمدید قرارداد با حسینی منوط به برطرف شدن برخی موانع است و احتمالاً این ماجرا بزودی تعیین تکلیف خواهد شد تا حسینی نیز قرارداد خود را با استقلال منعقد کند.
 

خارجی‌ها منتظر بلیت بازگشت
زمان تمرینات استقلال هنوز مشخص نیست اما بزودی تمرینات آبی انجام خواهد شد. در همین راستا وضعیت بازیکنان خارجی نیز باید به سرعت روشن شود. گفته می‌شود باشگاه استقلال منتظر است تا زمان شروع تمرین از سوی نکونام اعلام شود تا بلیت بازگشت بازیکنان خارجی را نیز تهیه کند. بازیکنان خارجی استقلال اکنون در کشورهای خود درحال تمرین هستند و هیچ یک تمرین را رها نکرده‌اند و مربیان استقلال نیز دورادور وضعیت آنها را پیگیری می‌کنند.


تیکدری: استقلالی شوم
با همه قوا می‌جنگم
مهدی تیکدری، مدافع راست فصل گذشته تیم گل گهر پس از جلسه با مدیران باشگاه استقلال، مقابل دفتر این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: «هنوز قراردادی امضا نشده و برای صحبت به باشگاه استقلال رفتم و وضعیتم تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. در یکی دو سال اخیر بحث پیوستنم به تیم استقلال بارها مطرح شد و روز گذشته با باشگاه استقلال صحبت کردیم و به توافقات خوبی نیز رسیدیم و در روزهای آینده وضعیت مشخص خواهد شد.  باشگاه استقلال و پرسپولیس، دو باشگاه بزرگ کشور هستند و هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم‌ها بازی کند، مخصوصاً باشگاه استقلال که باشگاه بزرگی است و اگر پیوستنم به باشگاه استقلال رخ دهد قطعاً با هدف‌های بزرگ شخصی و تیمی به این باشگاه می‌آیم و امیدوارم هرچه خیر است برای من و باشگاه استقلال پیش بیاید.»  تیکدری در ادامه گفت: «این قول را به هواداران استقلال می‌دهم که اگر به باشگاه استقلال بیایم با تمام قدرت می‌آیم و برای سربلندی پیراهن استقلال می‌جنگم. من از دوستان، خانواده و همینطور بزرگترهای باشگاه استقلال مشورت گرفتم و آنها راهنمایی‌ام کردند و امیدوارم این اتفاق بیفتد و به باشگاه استقلال بپیوندم. هر بازیکنی که به باشگاه بزرگ می‌آید باید خودش را آماده چالش‌ها بکند، من هم آماده‌ام با تمام وجودم بجنگم تا خودم را ثابت کنم و بتوانم به تمام هدف‌هایم اعم از شخصی و ملی برسم.»

جستجو
آرشیو تاریخی