پاشازاده، فاطمی یا عالمی؟

شمارش معکوس برای انتخاب سرپرست

انتخاب سرپرست تیم فوتبال استقلال قدری به درازا کشیده و برخلاف جبهه سرخ که سرپرست خود را سال‌ها است می‌شناسد و افشین پیروانی توانسته در این پست جایگاه ثابتی به دست آورد، اما سال‌ها است در استقلال پیرامون انتخاب پست سرپرست ناهماهنگی‌هایی میان سرمربی و مدیران باشگاه وجود دارد که این مسأله سبب شده حتی در طول یک فصل استقلال 3 سرپرست را نیز تجربه کند. مدیران باشگاه استقلال اما تلاش دارند پیش از شروع تمرینات فصل بیست و چهارم نام سرپرست جدید این تیم را مشخص کنند. همان طور که پیش‌تر نیز ایران ورزشی به موضوع گزینه‌های سرپرستی در استقلال اشاره کرد، مهدی پاشازاده و فراز فاطمی در میان گزینه‌های سرپرستی قرار دارند.
 البته اخیراً نام ایمان عالمی نیز به گزینه‌های سرپرستی اضافه شده و گفته می‌شود این چهره نیز برای نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست شانس کمی ندارد.
 قرار است مدیران باشگاه استقلال در روزهای آتی پیرامون این موضوع به جمع‌بندی نهایی برسند. هرچند که پیش‌تر گفته شد که پرویز مظلومی نیز در تلاش بود صاحب چنین جایگاهی بشود اما ظاهراً مدیران باشگاه استقلال تمایلی به سپردن این پست به پرویز مظلومی ندارند و حضور او را باید منتفی دانست.

جستجو
آرشیو تاریخی