صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • المپیک
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نود و هفت - ۱۶ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نود و هفت - ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۵

خبر

لک و اخباری در لیست یحیی
با وجود پُر بودن لیست باشگاه خوزستانی، طبق قانون آنها باید بازیکنان خارجی خود را کاهش بدهند. به استناد ابلاغیه سقف بودجه و موارد ابلاغی در مورد سهمیه خارجی، احتمالاً کریستوفر کنت در مسیر جدایی از این باشگاه قرار خواهد گرفت. این در حالی است که دروازه‌بان اتریشی یک فصل دیگر با فولاد قرارداد دارد. به نظر می‌رسد محمدرضا اخباری و حامد لک از نفرات مدنظر فولاد در فصل نقل‌وانتقالات هستند. البته حامد لک تحت قرارداد گل‌گهر سیرجان است، اما با پرداخت مبلغ رضایتنامه امکان جدایی‌اش وجود دارد.
 

خیبر با ستاره پرسپولیسی ادامه می‌دهد
خیبر خرم‌آباد موفق شد با قهرمانی در لیگ آزادگان جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورده و لرستانی‌ها را با اتفاق ویژه‌ای همراه کند. یکی از اقدامات این باشگاه برای حضوری موفق در لیگ برتر ادامه همکاری با ستاره‌های تأثیرگذارش است. در راستای این سیاست باشگاه خیبر خرم‌آباد با حمید طاهرخانی هافبک تکنیکی اسبق پرسپولیس نیز قراردادش را تمدید کرد. طاهرخانی که به‌عنوان یک استعداد آینده‌دار‌ در پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ حضور یافته بود، بعد از جدایی از جمع سرخپوشان در فصل گذشته ستاره خیبر خرم‌آباد لقب گرفت و با ثبت گل و پاس گل قابل توجه و آماری ویژه در جمع شاگردان رضا مهاجری، به این تیم در مسیر صعود کمک کرد. اکنون در شرایطی که بحث زیادی درباره آینده طاهرخانی وجود داشت، باشگاه خیبر خرم‌آباد اقدام به تمدید قرارداد ستاره جوان تیمش کرد تا او فصل آینده هم در این تیم کار را دنبال کند.


 خداحافظی سرباز ملوان
مجید عیدی مدافع راست ملوان که دو فصل گذشته به عنوان بازیکن سرباز برای این تیم به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت، با پایان دوران خدمت خود طی پیامی از هواداران ملوان خداحافظی کرد. عیدی در شرایطی از ملوان خداحافظی کرده که پیرامون او شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستنش به یکی از تیم‌های مطرح صنعتی شنیده می‌شود. این بازیکن بزودی باید قرارداد جدیدش را امضا کند و باید دید کدام تیم را به عنوان مقصد بعدی در فوتبال ایران انتخاب می‌کند.


 گزینه‌های نیمکت پیکان
در روزهایی که اکثر تیم‌های مطرح لیگ یک اقدام به انتخاب سرمربی خود برای فصل جدید کرده‌اند، پیکانی‌ها هنوز اقدامی برای برگزیدن نفر اول نیمکت خود انجام نداده‌اند. مسئولان باشگاه پیکان تا چند روز قبل امیدواری‌هایی نسبت به محرز شدن تبانی در برخی بازی‌های مس رفسنجان داشتند تا شاید بتوانند در لیگ برتر به فعالیت خود ادامه بدهند اما با زمان‌بر شدن این مسأله آنها نمی‌توانند بیش از این صبر کنند و برای بستن تیم در لیگ یک اقدام کرده‌‌اند. تیم ریشه‌دار پایتخت که در سال‌های گذشته یکی از بازیکن‌سازترین‌ها بوده، حالا سعی دارد با انتخاب یک سرمربی باتجربه سریعاً به لیگ برتر برگردد و گزینه‌هایی نیز برای این منظور مشخص شده است. از باشگاه پیکان خبر می‌رسد عبداله ویسی، محمود فکری، وحید رضایی، محمدرضا طهماسبی و یکی دو سرمربی دیگر گزینه‌های اصلی هدایت خودروسازان در فصل جاری هستند و با آنها مذاکره خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی