در حاشیه

پدر سون دستگیر شد

سون وونگ جونگ، پدر سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، پس از اتهاماتی مبنی بر اینکه او و دو مربی دیگر به یک کودک خردسال که در آکادمی معروف فوتبال‌شان، آزار جسمی و روانی رسانده‌اند، توسط مقامات بازجویی شده است. به گفته منابع ناشناس و به نقل از خبرگزاری یونهاپ، تیمی به نمایندگی از دادستانی از این سه نفر در شهر چون چئون (حدود 75 کیلومتری شمال شرقی سئول)، جایی که آکادمی سون در آن قرار دارد، بازجویی کردند. همین منابع همچنین اشاره کرده‌اند که یکی از دو مربی متهم شده توسط والدین این نوجوان، برادر بزرگتر مهاجم انگلیسی تاتنهام، سون هیونگ یون، است. والدین قربانی پس از اینکه متوجه شدند پسرشان پس از بازگشت از یک اردوی بهاری در استان اوکیناوا ژاپن زخمی روی ران پای خود دارد، شکایت کردند. گویا او مورد تنبیه فیزیکی قرار گرفته بود. این کودک همچنین پدر سون را متهم کرد که به دلیل اشتباهاتی که در حین تمرین مرتکب شده بود، او را مورد سرزنش لفظی قرار داده است و یکی دیگر از مربیان او را در هنگام حضور در خوابگاه آکادمی تنبیه کرده است. پلیس استان گانگوون، استانی که آکادمی سون در آن قرار دارد، در ماه آوریل پرونده را به دادستانی ارجاع داد، در حالی که پدر کاپیتان تیم کره‌جنوبی علناً ​​همه اتهامات را رد کرده است.

 

کروس: حرف خوسلو، فان بود

بدون شک جمعه تونی کروس یکی از امیدهای آلمان برای غلبه بر اسپانیا و صعود به نیمه نهایی یورو خواهد بود. کروس که به تیم ملی برگشته و آخرین روزهای فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد، همه کاره خط میانی تیمش است. او در نشست خبری دیروز خود در مورد اینکه این شاید آخرین کنفرانس مطبوعاتی‌اش باشد، گفت: «فکر می‌کنم بیشتر از فوتبال دلتنگ شما خبرنگاران شوم. امیدوارم این آخرین بازی من نباشد.»
این ستاره سابق رئال مادرید درباره ادعای خوسلو هم‌تیمی پیشین خود در این تیم که گفته با شکست آلمان، کروس را بازنشسته خواهند کرد، گفت: «او این را گفت چون می‌خواهد برنده شود. طبیعی است که خوسلو می‌خواهد اسپانیا به نیمه‌نهایی برود اما فکر می‌کنم آلمان شانس زیادی برای جلوگیری از صعود اسپانیا به دور بعد دارد. این یک مسابقه هیجان‌انگیز خواهد بود. در هر صورت حرف خوسلو جالب و فان بود.»
کروس از اینکه شاید آخرین بازی‌اش باشد، چنین نظر داد: «من کاملاً می‌دانم که از این پس فوتبال نقش مهمی در زندگی من نخواهد داشت اما نمی‌ترسم. تصمیمم را گرفتم و می‌دانم که چه چیزهایی را از دست می‌دهم. سرگرمی‌های دیگری بعد از فوتبال خواهم داشت.»

جستجو
آرشیو تاریخی