صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • المپیک
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نود و پنج - ۱۳ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نود و پنج - ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۵

دستیاران همیشگی گل‌محمدی در اهواز

مصائب یحیی در نوار جنوبی لیگ

جعفر برزگر
خبر‌نگار

 فصل گذشته برای فولاد عجیب و غریب بود. آنها چهار مربی را روی نیمکت‌شان دیدند و در نهایت هم با پیروزی خارج از خانه مقابل نساجی در هفته پایانی بقای‌شان در لیگ قطعی شد. اینکه چرا فولاد با تمامی امکاناتش به این روز افتاد در حوصله این مطلب نمی‌گنجد. مسئولان باشگاه برای فصل آینده‌شان با یحیی گل‌محمدی به توافق رسیدند.

دستیاران همیشگی یحیی
از زمان امضای قرارداد گل‌محمدی با فولاد فقط یکبار او به اهواز رفته و در تمرینات تیم‌های پایه حضور داشته است. البته هنوز زمان دقیق آغاز تمرینات این تیم مشخص نشده و به احتمال زیاد همچون همیشه به دلیل گرمای این فصل اهواز، تمرینات این تیم خارج از استان برگزار می‌شود. سرمربی سابق پرسپولیس که خودش سابقه بازی در فولاد را هم در کارنامه دارد مثل ادوار گذشته دو دستیار ثابتش را با خود به اهواز خواهد ‌برد. مهدی خانبان و عسگری که در تیم‌های قبلی یحیی هم کنارش بودند در فولاد هم او را همراهی خواهند کرد.

بازیکنانی که قرارداد 2 ساله دارند
یکی از مشکلات گل‌محمدی در فولاد بازیکنانی هستند که قرارداد دوساله دارند. بدون شک این مربی تعدادی از آنها را نمی‌خواهد و نفرات جدید را برای به خدمت گرفتن در ذهن دارد. از طرفی باشگاه هم باید برای قطع همکاری با آنها رضایت‌شان را جلب کند که این اتفاق می‌تواند بار مالی زیادی برای قرمزهای خوزستانی به همراه داشته باشد. اما این تنها مشکل سرمربی جدید فولاد نیست. او خیلی خوب می‌داند در این بازار نقل و انتقالات بعضاً بازیکنان آزاد مبالغ بسیار زیادی را به خصوص برای تیم‌هایی که استان‌شان شرایط آب و هوایی بهتری نسبت به این روزهای اهواز دارند، طلب می‌کنند. اینکه او تا چه اندازه در جذب بازیکنان مورد نظرش موفق خواهد بود یا نه را باید به انتظار نشست. آیا آنها توان رقابت با تیم‌های متمول را دارند؟
انتظار از یحیی بالاست
یحیی گل‌محمدی بدون تردید یکی از موفق‌ترین مربیان سال‌های اخیر و البته تاریخ لیگ برتر بوده که حالا به همین دلیل حضورش نه فقط در فولاد بلکه در هر تیمی سطح توقع و انتظارات را بالا می‌برد. البته او سکان تیمی را برعهده گرفته که فصل قبل در روز آخر لیگ برتری ماند و اگر در فصل جدید نتایج بهتر و جایگاه بالاتری را به دست آورد، می‌تواند ادعای موفقیت داشته باشد. اما اگر به هر دلیل در هفته‌های ابتدایی موفق نباشد، شاید هواداران فولاد خیلی تحمل نکنند.

جستجو
آرشیو تاریخی