مصاف استقلال با حریفان در چند میدان

هلدینگ بهانه را از کادر فنی بگیرد

اکبر منتشلو
روزنامه نگار

این روزها، دقیقاً شبیه روزهای نقل و انتقالات بیست و سومین دوره لیگ برتر است با این تفاوت که در این ایام، استقلال مالک خود را شناخته و دقیقاً مشخص است که چه کسی و چه سازمانی قرار است امور استقلال را مدیریت کند.
از اولین روزهای شروع بیست و سومین دوره لیگ برتر، جواد نکونام تازه‌وارد، از دست بسته خودش حرف زد و اینکه با مصدوم و محروم شدن یک بازیکن، بازیکنی برای جایگزین کردن او ندارد.
این جمله همان ایام نیز کمی اغراق‌آمیز بود اما در برهه‌های سخت، واقعاً این اتفاق برای استقلال رخ داد و دست جواد نکونام به عنوان سرمربی برای چینش بازیکنان تا حدی بسته شد.
نکونام و شاگردانش اما با همین وضعیت مدعی شدند و مدعی ماندند، هرچند که در نهایت استقلال نتوانست به آنچه که هوادارانش انتظارش را داشتند، برسد و تنها با یک امتیاز کمتر، قهرمانی را از دست داد.
اتفاقی که شاید با داشتن بازیکنان مؤثر و دست باز جواد نکونام طور دیگری رقم می‌خورد و آبی‌پوشان همچنان مدعی می‌ماندند و به قهرمانی هم می‌رسیدند.
 حالا باز هم در روزهای مهم نقل و انتقالات قرار داریم و استقلال قرار است با نکونام فصل آینده لیگ برتر را هم سپری کند و شاید باز هم بهانه‌گیری‌هایی از سوی این مربی وجود داشته باشد.
امروز که وضعیت استقلال از نظر مالکیت مشخص است، وضعیت امیدوارکننده و خوبی است که همه بهانه‌ها را از کادر فنی و... می‌گیرد. اما در عین حال پر کردن دست جواد نکونام و جذب بازیکنان مورد نیاز استقلال که اتفاقاً باید در چند میدان به مصاف حریفان برود، ضرورت است و هلدینگ به عنوان مالک، اولین وظیفه‌اش سر و سامان دادن به وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه است.
بی‌تردید صرفاً جذب بازیکنان مورد نیاز کادر فنی تنها بخشی از تدارکات برای استقلال است و هلدینگ با پشتیبانی و پرداخت به موقع به بازیکنان می‌تواند تأثیر بسزایی در نتایج آینده استقلال داشته باشد.
جذب چند بازیکن خوب و با استعداد در پست‌های مختلف، نیاز ضروری است که استقلال در آینده بیش از هر چیزی به آن نیاز خواهد داشت. که هم توجه سرمربی و هم توجه مالک باشگاه را می‌طلبد.

جستجو
آرشیو تاریخی