دردسر بزرگ جنوبی ها

قرارداد جفرسون باهیا با فولاد باید اصلاح شود

با توجه به قوانین اعلام شده از سوی سازمان لیگ در فصل گذشته، پرداخت مالیات بازیکن توسط باشگاه‌ها ممنوع اعلام شده و همین موضوع باعث شد تا در طول فصل از باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه در قرارداد گولسیانی، بر خلاف مقررات باشگاه پذیرفته بود که مالیات این قرارداد را هم بپردازد، با محرومیت این بازیکن تا زمان اصلاح قرارداد مواجه و به دلیل همین تخلف یک امتیاز از پرسپولیس کسر شد.
 براساس آخرین اسناد بدست آمده از قرارداد جفرسون، گویا باشگاه فولاد در فصل گذشته هم چنین تخلفی را تکرار کرده و پرداخت مالیات بازیکن را بر عهده گرفته است. هرچند مشخص نیست در قرارداد‌های ارسالی به سازمان لیگ این موضوع اصلاح شده یا نه اما در متن قراردادی که بازیکن در اختیار دارد، صراحتاً این موضوع قید شده است.
 این موضوع می‌تواند موجب دردسر بزرگی برای باشگاه فولاد شود چرا که اگر چنین ادعایی درست باشد، اول در ماجرای گولسیانی و بازیکنان سپاهان هم استفاده از بازیکنان مذکور تا زمان اصلاح قرارداد ممنوع اعلام شده بود و حالا باشگاه فولاد از یک بازیکنی که قراردادش چنین مشکلی را داشته، استفاده کرده و احتمالاً باشگاه پیکان که در رقابت با این تیم برای بقا در لیگ برتر حضور داشته با استناد به همین قرارداد از باشگاه فولاد شکایت خواهد کرد.
دوم آنکه قرارداد باهیا با فولاد باید اصلاح شود اما با توجه به اینکه این بازیکن صراحتاً به مدیران فولاد اعلام کرده دیگر نمی‌خواهد در ایران به بازی خود ادامه دهد، احتمالاً زیر بار امضای قرارداد جدید نخواهد رفت تا بتواند به راحتی از این تیم جدا شود.
جستجو
آرشیو تاریخی