صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • پرونده
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نود - ۰۷ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نود - ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۵

ریخت و پاش زنوزی برای پر شورها در لیگ بیست و چهارم

تراکتـــــــــور با توپ پر می‌آید

اکبر منتشلو
خبر‌نگار


طی روزهای گذشته خبرهایی درباره واگذاری تراکتور وجود داشت و به نظر می‌رسید مالک این تیم قصد داشت تراکتور را واگذار کند و حتی حرف از واگذاری این تیم به مشهد به میان آمد که البته همه این مسائل که اغلب مورد تکذیب مسئولان استانی قرار گرفته بود، تاکتیکی از طرف مالک تراکتور بود تا اولاً حساسیت‌های زیاد از روی تیم برداشته شود، در ثانی زنوزی بتواند برخی از حق و حقوق تراکتور به عنوان تیم خصوصی را از مراجع مربوطه بگیرد و مهم‌تر اینکه در کنار حواشی خودساخته، تراکتور بتواند به بازیکنان موردنظرش دست پیدا کند.
حالا بعداز آن حواشی نگران‌کننده برای هواداران، تراکتور راه دیگری را در پیش گرفته و فعلاً جلوتر از خیلی از تیم‌ها، بازیکنان ستاره‌ای را به خدمت می‌گیرد و بدون توجه به اتفاقاتی که طی روزهای گذشته افتاده، تراکتور درحال جذب بازیکنانی است که پیش از این خواهان زیادی داشته و دارند. حالا صحبت از حضور بازیکنان مطرحی مثل مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، رامین رضاییان و... در این تیم به گوش می‌رسد که البته هیچ‌کدام هم بی‌راه نیست. از طرف دیگر دروازه‌بان سرخپوشان پایتخت هم که انگار جایی در تیم فصل گذشته خود ندارد، راهی تبریز شده و شاید در فصل آینده، بیرانوند را درون دروازه این تیم تبریزی ببینیم.
با این شرایط به نظر می‌رسد زنوزی نه تنها قصدی برای واگذاری و جدا شدن از تراکتور نداشته است، بلکه انگار مالک تراکتور جدی‌تر از همه سال‌های گذشته، وارد گود شده و قصد دارد در فصل آینده لیگ برتر، تیم کامل و قدرتمندی را راهی مسابقات بکند. البته در این موضوع شکی نیست که زنوزی همچنان به دنبال دریافت مطالبات تیمش از فدراسیون است و به این راحتی همه این اتفاقات را تأیید نخواهد کرد.
در هر صورت آنچه امروز در تراکتور اتفاق می‌افتد، بیشتر به نفع فوتبال تبریز و تیمش است و حضور بازیکنان مدعی می‌تواند روزهای بهتری را برای تبریزی‌ها رقم بزند.
به آنچه که گفته شد این را هم باید اضافه کرد نه تنها زنوزی به دنبال تور کردن بازیکنان مطرح لیگ برتر می‌باشد، بلکه برای نیمکت تراکتور هم برنامه‌هایی دارد. پیش از این گفته می‌شد که ممکن است یحیی گل‌محمدی راهی تبریز شود که ظاهراً زنوزی به فکر مربیان توانمند دیگری است. فعلاً حرف از بتونی است؛ مربی 52 ساله متولد لیون که سابقه دستیاری در رئال مادرید را هم دارد که مذاکرات زنوزی در ترکیه حسابی هواداران را به حضور این سرمربی امیدوار کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی