صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و نه - ۰۶ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و نه - ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

خرید نیمار از دستفروش‌

تیم ملی برزیل صبح دیروز به وقت ایران در اولین دیدارش از مرحله گروهی رقابت‌های کوپاامریکای ۲۰۲۴ روبه‌روی تیم ملی کاستاریکا به میدان رفت و نتوانست انتظارات هوادارانش را در این بازی برآورده کند و با تساوی بدون گل برابر حریف متوقف شد. نیمار که چند ماه قبل در بازی تیم ملی کشورش با مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود هنوز در حال طی کردن روند درمان این مشکل است و نمی‌تواند تیم ملی برزیل را در دیدارهای کوپا همراهی کند اما در کنار این تیم حضور داشت تا از بازیکنان حمایت کند. او در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک این بازی را تماشا کرد اما ویدیویی جالب از او منتشر شده که نشان می‌دهد این ستاره برزیلی در مسیر رسیدن به ورزشگاه از چند دستفروش که کنار خیابان مشغول فروش پیراهن تیم ملی این کشور بودند، خرید کرده است. آنها در ابتدا متوجه نشدند که او نیمار است اما پس از آن به حدی هیجان‌زده و خوشحال شدند که قادر به کنترل احساسات خودشان نبودند و این موضوع با استقبال گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی هم روبه‌رو شد.

 

گاریدو تماشاگر ویژه بازی اسپانیا

خوان کارلوس گاریدو مربی اسپانیایی جدید پرسپولیس تماشاگر ویژه دیدار اسپانیا و آلبانی در یورو 2024 بود. دیداری که در آن، اسپانیا موفق شد با تک‌گل فران تورس به پیروزی برسد.

 

قدردانی کروس و رونالدو از ناچو

ناچو فرناندز مدافع باتجربه اسپانیایی رسماً از رئال مادرید جدا شد و پس از ۲۳ سال حضور در رده‌های مختلف رئال مادرید، این باشگاه را ترک کرد تا راهی القادسیه عربستان شود. در همین رابطه، تونی کروس، اسطوره آلمانی رئال مادرید با انتشار پستی در اینستاگرام، به جدایی ناچو واکنش نشان داد و از کاپیتان و هم‌تیمی خود قدردانی کرد. پس از کروس، ناچو دومین اسطوره‌ای است که در این تابستان، لوس‌بلانکوس را ترک می‌کند. کروس برای ناچو نوشت :«یک کاپیتان واقعی. عاشقتم.»
همچنین کریستیانو رونالدو ستاره سابق و پرتغالی رئال هم برای ناچو نوشت: «تو یکی از قهرمانان تاریخ بزرگ رئال مادرید هستی، به چیزهایی که به دست آوردی افتخار کن ناچو.»

جستجو
آرشیو تاریخی