سیاوشی: در لیگ‌های اروپایی همه بازی‌ها دشوار است

مربی درجه یک برای هندبال بیاورید

 محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران در پایان فصل قبل لیگ برتر راهی لیگ رومانی شد و به عضویت تیم کلوچ رومانی در آمد. او اما بعد از 7 بازی با جدایی از این تیم، در مجارستان با تیم کوملو قرارداد بست.
 دروازه‌بان ملی‌پوش درباره شرایط این روزهایش می‌گوید: «زمانی که به تیم کلوچ رومانی رفتم، شرایط خوبی نداشت. در لیگ رومانی و البته بیشتر لیگ‌های اروپایی، همه بازی‌ها دشوار است و تیمی در خانه خودش به حریفان باج نمی‌دهد. همه برای جایگاه خود می‌جنگند و بازیکنان خارجی خوبی دارند.
 اول کار و تا انجام اقدامات برای اضافه شدن به تیم کلوچ، نتوانستم 2 بازی به زمین بروم.» او ادامه می‌دهد: «من 7 بازی در دروازه تیم جدیدم ایستادم که خوشبختانه از عملکردم رضایت داشتند. مشکل، جوانی تیم کلوچ بود که بازیکنانش از رده جوانان و امید بودند و تنها ۳ یا ۴ بازیکن باتجربه داشت که در نهایت به دسته پایین‌تر سقوط کرد و قرارداد من هم تمام شد. حالا با تیم کوملو مجارستان قرارداد امضا کردم. از اواخر تیرماه تمریناتم شروع می‌شود. کوملو فصل گذشته یازدهم جدول بوده و امیدوارم امسال نتایج بهتری بگیرد.» دروازه‌بان تیم ملی هندبال از فصل قبل لیگ ایران هم یاد می‌کند: «زمانی که در لیگ ایران بازی کردم، شرایط خوب بود و مس قهرمان شد. سپاهان هم با نظر مدیران باشگاه ترجیح داد، بومی‌گرایی کند، هرچند شرایط خوبی داشت، اما در آخر نتیجه دلخواه را نگرفت. امیدوارم سال‌های آینده بتواند خوب نتیجه بگیرد. بیشتر تیم‌های این فصل جوان بودند. باید به این جوانان اعتماد کنیم زیرا آینده این رشته و تیم ملی هستند.» در پایان محمد سیاوشی برای انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی فقط می‌گوید: «شنیده‌ام شاید مربی مصری رده‌های پایه، سرمربی تیم ملی شود. او در تیم ملی عراق نتیجه بدی نگرفت اما نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم. اگر می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم باید مربی درجه یک جهانی بگیریم تا به جایگاه واقعی خود در آسیا برسیم و اعتبار از دست رفته را برگردانیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی