منافی: مثل نساجی دروازه‌بان خارجی بیاورند


جواد منافی معتقد است پرسپولیس هیچ زمانی محتاج بازیکن خاصی نبوده و نیست و رفتن بیرانوند هم هیچ لطمه‌ای به پرسپولیس وارد نخواهد ساخت: پرسپولیس هیچ زمانی نه به مدیر، نه مربی و نه بازیکن خاصی محتاج نبوده و نیست چون پرهوادارترین و بزرگترین تیم ایران بوده و هست و جایگاه پرسپولیس و هوادارانش از هر چیز دیگری مهم‌تر بوده و هست. بازیکنان بزرگتر از بیرانوند هم به پرسپولیس آمده‌اند و از این تیم رفتند اما هیچ مشکلی به وجود نیامده است و پرسپولیس با اقتدار به کار خودش ادامه داده و ماندگار مانده است و از این به بعد هم بدون مشکل به کارش ادامه خواهد داد.
بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: بیرانوند فصل قبل هم سناریویی مشابه این فصل برای پرسپولیس به وجود آورد به همین دلیل حتماً بهتر است که از پرسپولیس برود چون ماندنش در این تیم اصلاً به سود پرسپولیس نیست و به تیم لطمه می‌زند. متأسفانه بیرانوند فصل قبل هم حرف‌هایی زد که هواداران پرسپولیس را ناراحت کرد. در حال حاضر هم دنبال ناز کردن و مسائلی از این دست برای پرسپولیس است که حتماً باید با چنین بازیکنی خداحافظی کرد. او حتماً با فسخ قراردادش برای دومین بارتمام پل‌های پشت خودش را خراب کرد و دیگر در تیم پرسپولیس و نزد هواداران جایگاهی نخواهد داشت.
منافی تأکید کرد: بیرانوند چند بازی در پرسپولیس غایب بود و حضور نداشت اما خط دفاعی و دروازه‌بان جوان تیم کلین‌شیت داشتند و مشکلی هم برای دروازه پیش نیامد چون خط دفاعی اجازه نمی‌داد توپ زیادی به خط دروازه برسد و از این نظر در بین تیم‌های لیگ برتری بهترین بود.
بازیکن سابق پرسپولیس توصیه می‌کند: حتماً بهتر است پرسپولیس مثل نساجی یک دروازه‌بان خارجی بیاورد تا حرف و حدیث‌ها و حاشیه‌ها خاتمه پیدا کند. شنیدن مذاکره با دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان و یکی دو گزینه خارجی دیگر اتفاق خوبی است. چند دروازه‌بان خوب مثل امیر عابدزاده و گزینه‌های خارجی دیگر هستند که حتماً خیلی تمایل دارند به پرسپولیس بیایند و باشگاه هم حتماً در زمان مناسب بهترین انتخاب را برای خط دروازه انجام خواهد داد.
منافی در این خصوص که به هر حال بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران است و با وجود این فکر نمی‌کند پرسپولیس به لحاظ فنی آسیب ببیند، توضیح می‌دهد: هر بازیکنی که بخواهد شأن باشگاه و تیم پرسپولیس را پایین بیاورد قطعاً در این تیم جایی نخواهد داشت و باید با این تیم خداحافظی کند. بازیکنی که هواداران را دل‌چرکین کرده دیگر جایی در پرسپولیس ندارد و اگر در احتمالی بسیار کم پرسپولیس هم لطمه ببیند مهم نیست چون در هر حالتی بزرگی و شأن باشگاه باید حفظ شود.
او در خصوص انتخاب بهترین مربی برای پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس حتماً مربی می‌خواهد که رزومه خوبی داشته و کاربلد باشد. استرس انتخاب مربی خوب بعد از جدایی اوسمار برای پرسپولیس وجود دارد به همین دلیل حتماً پیشکسوتان و هواداران هم در انتظار این هستند که بهترین انتخاب ممکن را انجام دهند.

جستجو
آرشیو تاریخی