آخرین خبر از نشست مدیران استقلال

چراغ سبز به نکونام

درآخرین نشستی که میان مدیران باشگاه استقلال و سرمربی این تیم برگزار شد، توافقات بسیار خوبی به دست آمد و مدیران هلدینگ برای ادامه کار به سرمربی فصل پیش چراغ سبز نشان دادند. 
در نهایت بنا شد موضوع به سرعت از سوی نهادهای بالادستی نیز به تأیید برسد و جواد نکونام به عنوان سرمربی فصل آینده برگزیده شود.  طبق آخرین خبرهایی که به گوش رسیده تمام موانع برطرف شده و به گفته یکی از نزدیکان باشگاه استقلال مشکلی بابت تداوم حضور سرمربی فصل قبل در استقلال وجود ندارد. 
در 48 ساعت گذشته شایعات متعددی درباره قطع همکاری یا توافق نهایی به گوش رسید و به طور سینوسی اخبار به نفع و ضرر نکونام در حرکت بود تا اینکه در آخرین ساعات کاری روز گذشته اعلام شد که میان مسئولان باشگاه استقلال و نکونام توافق نهایی حاصل شده و قرار است این خبر به طور رسمی از سوی مدیران ارشد باشگاه استقلال اعلام شود. 
بدون شک اگر این خبر تأیید شود استقلال از همین امروز به طور رسمی و جدی وارد رقابت نقل‌وانتقالاتی خواهد شد.

نکونام و نماینده هلدینگ 
در آکادمی استقلال
به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، عصر دیروز مهندس احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج‌فارس در این باشگاه و جمعی از مدیران باشگاه به همراه جواد نکونام سرمربی و اعضای کادر فنی بزرگسالان از نزدیک شاهد دیدار تدارکاتی تیم امید استقلال مقابل اکباتان بودند. در این دیدار که محمدحسین ضیایی مدیر آکادمی استقلال هم حضور داشت، وی گفت‌وگویی با جواد نکونام در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های پایه و بازیکنان مدنظر برای حضور در تمرینات بزرگسالان داشت.
در پایان مهندس شهریاری قول مساعد برای رسیدگی بیشتر به آکادمی باشگاه از لحاظ سخت‌افزاری را داد و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نه‌چندان دور تیم بزرگسالان باشگاه با حضور بازیکنان امید و‌ جوانان تشکیل شود.

جستجو
آرشیو تاریخی