خبر و مصاحبه

پیشکسوت داوری سرپرست تراکتور
علی‌رغم مخالفت باشگاه تراکتور و تلاش برای ادامه فعالیت هوشنگ نصیرزاده تا پایان فرآیند واگذاری و انتقال سهام باشگاه به مالکیت جدید، باتوجه به تأکید و اصرار ایشان برای کناره‌گیری، هیأت مدیره باشگاه تراکتور ضمن موافقت با این درخواست، سعید مظفری‌زاده را به سمت سرپرست مدیرعاملی منصوب کرد. 
براساس حکم ابلاغی هیأت مدیره باشگاه تراکتور، سعید مظفری‌زاده مسئولیت پیگیری مصوبه مجمع سهامداران باشگاه برای واگذاری و انتقال سهام و انجام امورات مربوطه را برعهده خواهد داشت.

 
فرمان فولاد در دست مدیرعامل سابق تراکتور
نصیرزاده در خوزستان
فولاد خوزستان در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی کسب کند و چهار مرتبه سرمربی و دو مرتبه مدیرعامل این باشگاه تغییر کردند. 
نماینده خوزستان در لیگ برتر که در هفته پایانی توانست بقای خودش را در لیگ برتر تضمین کند با 29 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت. 
در چنین شرایطی هواداران فولاد باتوجه به مسائل مالی و امکانات در اختیار باشگاه‌شان، از عملکرد فصل گذشته ناراضی هستند. بعد از پایان فصل گمانه‌زنی‌هایی نیز در مورد تغییر کادر مدیریتی وجود داشت که امروز به قطعیت تبدیل شد. براین اساس هوشنگ نصیرزاده که سابقه مدیرعاملی تراکتور و گسترش فولاد تبریز را دارد به‌عنوان جانشین بهرام رضاییان انتخاب شد و از این پس سکاندار باشگاه سرخپوشان خوزستانی خواهد بود.

 کاظمیان: تصور نمی‌کردیم
بازی به پنالتی کشیده شود
امین کاظمیان هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی می‌گوید: «ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و حق‌مان باخت نبود. در طول بازی موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست دادیم و در حالی که می‌توانستیم در این جام قهرمان شویم، متأسفانه در نیمه‌نهایی حذف شدیم. مس برابر ما حرفی برای گفتن نداشت، ولی در نهایت در ضربات پنالتی به برد رسیدند .ما اصلاً تصور نمی‌کردیم بازی به پنالتی کشیده شود و باید در همان 90 دقیقه مس را می‌بردیم، اما بدشانسی آوردیم. با این حال فکر می‌کنم در این فصل نتایج خوبی گرفتیم و در لیگ برتر هشت امتیاز را بابت امتیازات داوری از دست دادیم، در غیر این صورت می‌توانستیم در رده چهارم یا پنجم جدول قرار بگیریم. در مجموع تیم ما فصل خوبی را پشت‌سر گذاشت.» او در مورد وضعیت قراردادش برای فصل آینده اینطور می‌گوید: «قرارداد من با آلومینیوم به پایان رسیده است و در حال حاضر چند پیشنهاد دارم. بدون شک بهترین تصمیم را خواهم گرفت و عجله‌ای ندارم.»

جستجو
آرشیو تاریخی