ستاره فرانسه درخواست ماسک مناسب دارد

شوخی با امباپه: واقعاً لاک‌پشت نینجا شدی

فرانسه در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به مصاف اتریش رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی برسد اما این برد با مصدومیت کیلیان امباپه کاپیتان خروس‌ها همراه بود که شرایط سختی را برای آنها رقم زد. این ستاره فرانسوی، در لحظات پایانی بازی و روی فرصت گلزنی‌ای که برای تیم ملی کشورش ایجاد شد برخورد سختی با بازیکن حریف داشت که باعث شد بینی‌اش بشکند و صورتش غرق خون شود و چاره دیگری جز ترک زمین و انتقال با آمبولانس به بیمارستان دوسلدورف برای مشخص شدن وضعیتش نداشت. این صحنه‌ها نگرانی بسیاری را برای هواداران تیم ملی فرانسه و البته رئال مادرید ایجاد کرد اما با بررسی پزشکی به امباپه گفته شده که نیازی نیست عمل جراحی کند و می‌تواند با ماسک در میادین حاضر شود.
با این حال به نظر می‌رسد که او توانسته به خوبی روحیه‌اش را حفظ کند و پس از پایان این دیدار با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی X نوشت: «ایده‌ای برای ماسک دارید؟» و از علامت ماسک و خنده استفاده کرد. چرا که گفته می‌شود او احتمالاً باید در ادامه دیدارهای یورو، با ماسک به میدان برود و حضورش در دیدار جمعه شب برابر هلند و حتی دیدار سوم این تیم در مرحله گروهی برابر لهستان قطعی نیست.
جالب آنکه کاربران شبکه‌های اجتماعی زیر این پست امباپه بسیار فعال بودند و هر کدام از آنها با انواع و اقسام تصاویری که از او با ماسک ادیت شده یا از لاک‌پشت نینجا گرفته شده، به مصدومیت و پست جالب او واکنش نشان داده‌اند و به او که چهره‌اش شبیه لاک‌پشت‌های نینجا بود، گفتند: «واقعاً لاک‌پشت نینجا شدی.»

جستجو
آرشیو تاریخی