افق1414 ؛ با کدام ضمانت اجرایی آقای جلالی؟

مجید جلالی، مشاور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده فدراسیون فوتبال برنامه‌ای را تحت عنوان افق 1414 تدوین کرده و قصد دارد به اقداماتی در راستای توسعه و پیشرفت فوتبال بپردازد. سؤال این است که برنامه فوق تا چه اندازه ضمانت اجرایی دارد و آیا عمر ریاست مهدی تاج و مشاورانش در فدراسیون فوتبال کفاف اجرای چنین برنامه‌ای را خواهد داد؟
 پرسش وقتی جدی‌تر می‌شود که می‌بینیم فدراسیون فوتبال ممکن است در ماه‌های پایانی سال و بعد از برگزاری انتخابات با تغییراتی مواجه شود و در این شرایط اساساً روشن نیست که مدیران آتی در رأس فدراسیون فوتبال چنین برنامه‌ای را قبول داشته باشند و براساس مفاد و روش آن پیش بروند یا خیر؟! 
ادعای مجید جلالی در تدوین برنامه یا به اصطلاح او افق 1414 زمانی بیشتر زیر سؤال می‌رود که مشخص نیست منابع لازم مالی و اقتصادی اجرای این برنامه از سوی ارکان فدراسیون فوتبال تأمین شده باشد یا خیر؟! مضاف بر آن مجید جلالی در اظهارات خود به این نکته اشاره نکرده که آیا در بحث توسعه و پیشرفت فوتبال آیا با هیأت‌های فوتبال استان‌ها هماهنگی انجام شده است یا خیر؟! آنچه بعد ازاظهارات مجید جلالی ذهن‌ها را متوجه خود می‌کند این است که مشاور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال که زمام امور در بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها را به دست گرفته در سال منتهی به انتخابات فدراسیون فوتبال بیشتر به دنبال اقدامات تبلیغاتی در راستای حمایت از مهدی تاج است و تلاش می‌کند با بیان این قبیل برنامه‌ها به نوعی فدراسیون فوتبال را در میان افکار عمومی و رسانه‌ها فعال و تشنه توسعه در فوتبال جلوه دهد. به هرحال باید روشن شود که حقیقت برنامه ارائه شده چیست، چه نیاتی از ارائه برنامه وجود دارد و فدراسیون فوتبال آیا قادر به اجرای این افق خواهد بود یا خیر؟! و اینکه آیا اظهارات اخیر جلالی به نوعی مقدمه‌چینی برای جلب رضایت رأی‌دهندگان آتی ریاست فدراسیون فوتبال است یا خیر؟!
جستجو
آرشیو تاریخی