صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و چهار - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و چهار - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اخبار

احتمال ماندن منتظر محمد در استقلال
منتظر محمد که فصل قبل به صورت قرضی از استقلال راهی مس رفسنجان شده بود، مجدداً به استقلال برخواهد گشت. او فصل قبل توسط علی خطیر به استقلال آمد اما در لیست نکونام جایی نداشت و در نهایت به صورت قرضی به باشگاه مس رفسنجان رفت. حالا به‌رغم اینکه این بازیکن خارجی با پایان فصل و اتمام قراردادش در باشگاه کرمانی مجدداً بازیکن استقلال به حساب می‌آید، شایعات زیادی به گوش می‌رسد که او این فصل هم در لیست نکونام جایی ندارد؛ این درحالی است که هنوز تکلیف نکونام مشخص نشده و معلوم نیست فصل بعد روی نیمکت استقلال بنشیند.
حالا با عملکرد خوبی که منتظر محمد در مس داشت ممکن است او فصل بعد با تیم استقلال در لیگ برتر حضور داشته باشد و حتی اگر هم در لیست باشگاه جایی نداشته باشد، استقلال می‌تواند به راحتی از طریق او درآمدزایی کند و با انتقال این بازیکن عراقی به تیم‌های دیگر پولی بابت حق ترانسفر دریافت کند.
  

تلاش استقلال برای توافق با آمانوف
حکم تجدیدنظر پرونده عزیزبک آمانوف بازیکن ازبک سابق استقلال صادر شد. باشگاه استقلال که قبل از این محکوم به پرداخت 580 هزار دلار به این بازیکن ازبکستانی شده بود با دفاعیه‌هایی که داشت توانست این جریمه را به 320 هزار دلار کاهش دهد. حالا از آنجایی که این حکم قطعی است و جنبه اجرایی دارد باشگاه استقلال باید تا تاریخ موردنظر این مبلغ را به آمانوف بپردازد که البته مسئولان باشگاه با ارتباطی که با این بازیکن دارند در تلاش هستند تا در آرامش با او به توافق برسند. قرار است بزودی دادگاه عالی ورزش درباره پرونده آمانوف حکم نهایی خود را به باشگاه استقلال ابلاغ کند.
 

جدایی حسینی از استقلال جدی شد
شایعه‌ جدایی سیدحسین حسینی از استقلال همچنان به گوش می رسد. در ادامه بلاتکلیفی این روزهای باشگاه استقلال وضعیت دروازه این تیم هم مشخص نبوده و معلوم نیست که حسینی فصل بعد هم درون دروازه استقلال باشد. طبق شنیده‌ها او از یک باشگاه یونانی پیشنهاداتی دارد اما هنوز خودش واکنشی به این موضوع نشان نداده است. باتوجه به شرایط این روزهای باشگاه استقلال این‌طور به نظر می‌رسد که دروازه‌بان استقلالی‌ها منتظر است تا تکلیف سرمربی و مدیرعامل جدید باشگاه مشخص شود تا تصمیمش را برای ماندن یا نماندن در استقلال اعلام کند.
 

اعتراض استقلالی‌ها 
به VAR در فینال جام حذفی
ظاهراً برگزاری فینال حذفی با VAR به مذاق استقلالی‌ها خوش نیامده است. با اعلام مسئولان سازمان لیگ، فینال جام حذفی بین دو تیم مس کرمان و سپاهان با VAR برگزار خواهد شد که این موضوع اعتراض هواداران و پیشکسوتان استقلال را در پی داشته است. اعتراض هواداران آبی‌پوشان به این دلیل است که وقتی ظرفیت استفاده از کمک‌داور ویدیویی وجود دارد، چرا در هفته‌های پایانی لیگ برتر که از حساسیت زیادی برخوردار بود خبری از VAR نبود تا با کمک آن گل آفساید تیم رقیب به تیم مس مردود اعلام شده و سرنوشت قهرمانی عوض شود.
 

مهدی‌پور نزدیک به در خروج باشگاه
مهدی مهدی‌پور به‌خاطر عمل جراحی زانو به احتمال زیاد در لیست خروجی باشگاه استقلال است. مهدی‌پور فصل قبل مقابل مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و بعد از عمل جراحی با نظر پزشکان تا 6 ماه مجبور به استراحت 
است. 
با این شرایط او تا نیم‌فصل بعدی قادر به بازی نخواهد بود و به احتمال زیاد باید آماده جدایی از استقلال باشد تا بعد از مشخص شدن تکلیف سرمربی، بازیکن دیگری جایگزین او شود. اینکه مهدی‌پور در نیم‌فصل دوم لیگ بعد در فهرست استقلال قرار بگیرد نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و روشن نیست که این بازیکن را بار دیگر با پیراهن استقلال در میادین ببینیم یا خیر؟! به هرحال مهدی‌پور زمانی که مصدوم نشده بود و شرایط مطلوبی داشت با پاس گل‌هایش استقلال را کمک می‌کرد اما آسیب‌دیدگی او سبب شده از فهرست استقلال فاصله بگیرد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی