امیدواری نویدکیا به دروازه‌بان‌هایش

فینال با لک یا نوشی‌صوفیانی

اکبر منتشلو
خبر‌نگار
مس رفسنجان در حالی به فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشورمان رسیده که اوضاع چندان خوبی ندارد، هر چند بعد از حضور نویدکیا روی نیمکت این تیم، رفسنجانی‌ها توانستند دوباره به تیم‌شان امیدوار شوند و البته این تیم نتایج قابل توجه‌ای گرفت و همچنان لیگ برتری ماند، اما موضوع فساد در فوتبال حسابی وضعیت این تیم را به هم ریخته و شاگردان نویدکیا در حالی باید مقابل سپاهان به میدان بروند که هر روز حرف و حدیثی درباره این تیم وجود دارد، از سقوط از لیگ برتر تا تغییرات در مدیریت و حتی نیمکت این تیم گرفته تا دادگاهی برخی مدیران، که همه اینها اوضاع مس رفسنجان را به هم ریخته است. 
مسی‌ها در دیدار نیمه نهایی هم با خوش شانسی و بعد از 120 دقیقه تلاش و در ضربات پنالتی توانستند حریف را شکست دهند. 
باید پذیرفت که مس رفسنجان با انبوهی از حواشی باید با سپاهان روبه‌رو شود. اما شاگردان نویدکیا و البته سرمربی مس رفسنجان یک امتیاز خوب در برابر حریفان دارند که آنها را تا اینجای مسابقات جام حذفی رسانده است. مس رفسنجان در دیدارهای گذشته توانست استقلال، پیکان، تراکتور و آلومینیوم را شکست دهد و با 5 برد به فینال برسد. 
در تمام این مسابقات نقطه قوت مس، دروازه‌بانان این تیم بوده‌اند. رحمان احمدی مربی دروازه‌بانان مس توانسته نه تنها خیال نویدکیا را از درون دروازه مطمئن کند بلکه دو دروازه‌بان آماده و قبراق، مس رفسنجان را شکست‌ناپذیر کرده است. 
حامد لک و داود نوشی صوفیانی دروازه‌بانانی هستند که با هدایت احمدی توانسته‌اند بهترین عملکرد را در جام حذفی و لیگ برتر داشته باشند. 
حامد لک در دیدار مس با استقلال توانست پنالتی استقلال را مهار کند و مهاجمان جواد نکونام را ناکام گذشت تا تیمش به پیروزی برسد. این دروازه‌بان در رویارویی با پیکان و تراکتور هم عالی بود تا تیمش برنده از زمین خارج شود. در روزی که حامد لک حضور نداشت، داود نوشی‌صوفیانی توانست ضربات پنالتی حریف را مهار کرده و تیمش را به فینال برساند. هر چند تا کنون رحمان احمدی و شاگردانش یک پای اصلی موفقیت مس بوده‌اند، اما حالا کار برای نویدکیا برای انتخاب دروازه‌بان فینال سخت‌تر از همیشه است.

جستجو
آرشیو تاریخی