علی عسگری: رفتن اوسمار نگرانی ندارد

از نظر من گواردیولا بهترین گزینه است!

حمیدرضا علی‌عسگری معتقد است باید هر چه زودتر مربی پرسپولیس انتخاب شود تا با توجه به حضور در لیگ نخبگان و دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر، سرمربی جدید بتواند اوضاع تیم را ترمیم و شرایط پرسپولیس را بهتر کند.
حمید علی‌عسگر در رابطه با شرایط انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس گفت: پرسپولیس از زمان حضور برانکو، شاکله خوبی در زمینه بازیکن داشته و این مزیت را تا به حال به خوبی حفظ کرده است. نکته‌ای که برای پرسپولیس خیلی مهم است اینکه پرسپولیس باید هر چه زودتر مربی جدیدش را انتخاب کند تا ایشان زمان لازم برای ترمیم تیم و تفکرات خودش داشته باشد و تیم را در شرایطی خوب برای فصل آینده لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده کند.
بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه از نیامدن اسکوچیچ استقبال کرده و می‌افزاید: من خوشحال شدم که اسکوچیچ نیامد چون ایشان در تیم‌های بزرگی در ایران مربیگری نکرده و اگر در تیم ملی هم در مقطعی انتخاب شدند روند کار و انتخاب‌شان خیلی عجیب بود چون ایشان مربی معمولی بودند و شرایطی نداشتند که در آن مقطع تیم ملی را درست کنند و قدرت مدیریت لازم را در تیم ملی داشته باشند. به همین دلیل هم بود که در تیم ملی بازیکنان با او به مشکل خوردند.
علی عسگری تأکید کرد: نظر شخصی‌ام این است که بعد از رفتن اوسمار جای نگرانی وجود ندارد چون معتقدم با توجه به حفظ شاکله تیم و اضافه کردن چند بازیکن حتماً پرسپولیس می‌تواند شرایط خیلی خوبی را در لیگ داشته باشد و در لیگ نخبگان هم برای موفقیت تلاش کند.
بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه گزینه‌ای برای مربیگری در پرسپولیس مناسب‌تر است به مزاح پاسخ داد: از نظر من گواردیولا بهترین گزینه است اما جدا از شوخی باید این نکته را صراحتاً مطرح کنم که بر زبان انداختن بعضی از نام‌ها بیشتر بازی رسانه‌ای است و چیزی نیست که در واقعیت وجود داشته باشد.
علی عسگری در خصوص حضور احتمالی برانکو با توجه به اینکه گفته می‌شود مسئولان فوتبال چین چندان از عملکرد او رضایت ندارند می‌گوید: برانکو که قطعاً با توجه به سابقه قبلی‌اش برای پرسپولیس بهترین گزینه است اما باید دید در نهایت مسئولان باشگاه چه تصمیمی می‌گیرند و کدام مربی را برای پرسپولیس انتخاب می‌کنند. مربی‌ای که انتخاب می‌شود باید بتواند به بهترین شکل تیم را ترمیم کرده و شرایط را به گونه‌ای مدیریت کند تا تیم در سالی که شرایط خیلی حساسی دارد به بهترین شکل بازسازی شده و بتواند خودش را نشان دهد.
جستجو
آرشیو تاریخی